برگزاری نمایشگاه نقاشی «چند اثر، چند برداشت» در نگارخانه صفوی

نمایشگاهی با عنوان «چند اثر، چند برداشت» در نگارخانه صفوی اصفهان برگزار می‌شود.

الناز رجبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۳۰ اثر نقاشی از ۱۰ هنرمند نقاش در نمایشگاه «چند اثر، چند برداشت» به نمایش گذاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه گروهی آثار هنرمندان در سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف نقاشی، طراحی، کلاژ، ویست مدیا و دیگر تکنیک‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر نگارخانه صفوی با اشاره به ارائه آثار نقاشی اکریلیک و رنگ و روغن در این نمایشگاه اظهار کرد: هنرمندان شرکت کننده در این رویداد نمایشگاهی، فارغ‌التحصیل رشته‌های نقاشی از دانشگاه هنر اصفهان و دیگر مراکز آموزش عالی هستند.

برگزاری نمایشگاه نقاشی «چند اثر، چند برداشت» در نگارخانه صفوی

وی تصریح کرد: این هنرمندان، تعدادی اثر در زمان دانشجویی تولید می‌کنند که ارزش دیده شدن و ارائه نمایشگاهی دارند. در این فرآیند یک نفر آثار هنرمندان را گردآوری و به‌عنوان نمایشگاه گردان به نگارخانه عرضه می‌کند تا مورد بازدید علاقه‌مندان و عموم مردم قرار گیرد.

رجبیان با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم آثار هنری نمایشگاه‌های گروهی منسجم بوده و با هم هماهنگ باشند، افزود: ریتم و هماهنگی این آثار جلوه و نمای بهتری در نمایشگاه‌های گروهی دارد و همچنین به تقویت روحیه جمعی و خودباوری در بین هنرمندان می‌انجامد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دیگری در هفته آینده، ابراز امیدواری کرد تداوم رویدادهای نمایشگاهی این مجموعه فرهنگی تا پایان سال به ارتقا هنر و هنرمندان پرتلاش و خلاق استان اصفهان کمک کند.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه گروهی چند اثر چند برداشت با آثاری از فائزه‌سادات ستاینده، رخساره اکبری، زینب جورکش، حنانه عابدینی، فاطمه آبادی، عرفانه قربانی، هورا کریمیا، مژده عابدینی، کیمیا مختاری و فاطمه زمان‌پور روز جمعه شانزدهم دی‌ماه در نگارخانه صفوی اصفهان افتتاح خواهد شد و تا بیست‌ویکم دی‌ماه همه روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای عموم علاقه‌مندان و هنردوستان خواهد بود.

کد خبر 630614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.