حمام‌های دوچرخه در خدمت شهروندان اسپانیایی

شهر سن‌سباستین اسپانیا برای بهبود زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری، حمام‌های دوچرخه را در چند نقطه شهر ایجاد کرده است که با در نظر گرفتن نیازهای کاربران طراحی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری سن‌سباستین منطقه باسک اسپانیا اعلام کرده است که با نصب ایستگاه‌های ویژه شست‌وشوی دوچرخه در قلمروی این شهر، حمایت خود را از دوچرخه‌سواری نشان می‌دهد. این حمام‌های دوچرخه در کنار مسیرهای دوچرخه‌سواری قرار خواهند گرفت.

عملیات عمرانی ساخت این حمام‌های دوچرخه با ایجاد سکویی انجام شده است که ایستگاه مناسب‌سازی‌شده شست‌وشو در آن قرار می‌گیرد و لوله‌کشی آب و زهکشی در آن تعبیه شده است. این حمام‌ها دارای شلنگ آب، پایه برای قرار دادن دوچرخه و لوازم نظافتی خاص است.

حمام‌های دوچرخه در خدمت شهروندان اسپانیایی

میگوئل آنجل دیز، مشاور تعمیر و نگهداری شهری، در مورد اضافه شدن حمام‌های دوچرخه به چشم‌انداز شهر گفت "ما قصد داریم این حمام‌ها را در مناطق مختلف قرار دهیم تا شست‌وشوی دوچرخه‌ها (خواه شهری، کوهستانی یا جاده‌ای) را برای کاربران تسهیل کنیم. ما می‌دانیم این سرویس که رایگان نیز خواهد بود، مورد استقبال کاربران دوچرخه قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند دوچرخه‌ها را با فشار تنظیم‌شده آب بشویند تا به اجزای آن‌ها مانند یاتاقان‌ها، اهرم‌ها یا سیستم تعلیق آسیب نرسد."

در حال حاضر سه حمام دوچرخه در این شهر نصب شده است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند. ایده مسئولان شهری این است که استقرار ایستگاه‌های جدید در سایر مناطق شهر نیز ادامه یابد تا تمام دوچرخه‌سواران بتوانند از مزایای این خدمات بهترین استفاده را ببرند.

حمام‌های دوچرخه در خدمت شهروندان اسپانیایی

کد خبر 614445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.