هدفون بی‌سیم Ear Stick  ناتینگ چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدفون بی‌سیم Ear Stick ناتینگ، با کیس شارژ جدید استوانه‌ای اواخر سال جاری عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ناتینگ نخستین تیزر خود را برای هدفون‌های بی‌سیم جدید خود که Ear Stick نام دارد، منتشر کرد. این محصول دومین نسل هدفون TWS شرکت ناتینگ محسوب می‌شود. تصاویر جدید هدفون جدید ذکر شده فناوری جدید کیس شارژ را با طراحی استوانه‌ای این محصول به نمایش گذاشته است. به نظر می‌رسد که گجت ذکر شده اواخر سال جاری وارد بازار خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود که هدفون بی‌سیم Ear Stick از نظر طراحی شباهت بسیاری زیادی به Ear 1 خواهد داشت. اگرچه قبلاً شایعاتی در مورد احتمال رونمایی همزمان این محصول در کنار Nothing Phone 1 مطرح شده بود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. هدفون ذکر شده وزن بسیار کمی خواهد داشت و از طراحی ارگونومیک بهره خواهد برد که باعث می‎‌شود کاربر هنگام استفاده از آن، احساس بسیار راحتی داشته باشد و بدون مشکل در گوش او قرار بگیرد.

ناتینگ کیس شارژ جدید هدفون بی‌سیم Ear Stick را بی‌نظیر و الهام گرفته از سبک کلاسیک توصیف کرده است که ابعاد کوچک آن باعث خواهد شد به راحتی درون جیب قرار بگیرد. در حال حاضر جزئیات دقیق در مورد مشخصات فنی Ear Stick در دسترس نیست. علاوه بر این، قیمت و تاریخ رسمی عرضه این محصول نیز اعلام نشده است.

کد خبر 607590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.