ثبت بیش از ۲ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک

شهردار قرچک از ثبت دو هزار و ۱۹۴ تماس با سامانه ۱۳۷ طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قرچک، محسن خرمی‌شریف اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.

وی افزود: براساس آخرین گزارش آماری سامانه ۱۳۷ شهرداری در شش ماه اول سال تا به امروز شهروندان، دو هزار و ۱۹۴ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده‌اند.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: آمار به ثبت رسیده با این سامانه نشان می‌دهد موضوعاتی همانند لکه‌گیری آسفالت با ۴۱۸ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۳۸۷ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۲۴۰ تماس، سد معبر با ۱۸۶ تماس، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد با ۱۸۹ تماس، حوزه عمرانی با ۱۶۲ تماس، حوزه شهرسازی (ساخت‌وساز) با ۲۳۵ تماس و سایر موارد مطرح شده در حوزه‌های مختلف با ۳۷۷ تماس از مطالبات شهروندان طی شش ماه نخست سال ۱۴۰۱ قرار بوده است.

خرمی‌شریف تصریح کرد: لکه‌گیری آسفالت با ۸۱ درصد، نظافت جداول و لایروبی با ۸۴ درصد، امور مربوط به فضای سبز با ۸۶ درصد، سد معبر با ۵۸ درصد، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد با ۹۱ درصد، حوزه عمرانی با ۶۳/۵ درصد، حوزه شهرسازی با ۶۵ درصد و سایر موارد شهری با ۱۷/۵ درصد از دیگر مطالبات شهروندان بوده و در مجموع ۸۲/۵ درصد این موارد پیگیری و رفع شده است.

وی گفت: شهروندان قرچکی می‌توانند هرگونه درخواست، پیشنهاد و خبر در خصوص فعالیت‌های شهرداری را به شماره سه رقمی ۱۳۷ اعلام کنند.

شهردار قرچک تاکید کرد: آنچه خدمات این سامانه را متمایز می‌کند پیگیری درخواست‌های ثبت شده به صورت شفاف است، چنانچه به مطالبه شهروندان رسیدگی نشود فرد می‌تواند دلیل انجام نشدن آن را پیگیری کند و از جزئیات مطلع شود.

کد خبر 606676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.