خیابان‌های بارسلونا میزبان خدمات «اتوبوس من» می‌شود

اتوبوسرانی بارسلونا به‌تازگی خدمات جدیدی را برای شهروندانش فراهم کرده است که بر اساس آن ساکنان می‌توانند از طریق یک اپلیکیشن مخصوص، به جای سوار و پیاده شدن در ایستگاه‌های مشخص، نقاط مورد نظر خود را در مسیر اتوبوس رزرو کنند و به این ترتیب استفاده کارآمدتری از سیستم حمل‌ونقل داشته باشند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خیابان‌های بارسلونا در آینده‌ای نزدیک میزبان یک سرویس حمل‌ونقل عمومی جدید موسوم به «اتوبوس من» می‌شوند که پیش از اجرایی شدن کامل، ابتدا برای یک دوره آزمایشی شش ماهه ارزیابی می‌شود. این اتوبوس در شمالی‌ترین منطقه کاتالونیا در دسترس خواهد بود.

«اتوبوس من» به طور موقت جایگزین خط قبلی خواهد شد و مزایای حمل‌ونقل محلی بر حسب تقاضا، مانند توانایی انطباق با نیازهای شهروندان در عین ارائه خدمات کارآمد و پایدار را در بر می‌گیرد.

سیستم جدید دارای ۳۴ توقفگاه است، اما برخلاف خطوط معمولی، کاربران باید از قبل نقاط مورد نظری را که می‌خواهند سوار و پیاده شوند، اطلاع دهند. بدین ترتیب، این سرویس نوعی انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد که به‌راحتی امکان تنظیم شرایط را برای مسافر فراهم می‌کند. نقاط توقف به گونه‌ای توزیع شده است که ساکنان را به امکانات و خدمات اصلی در محله‌ها نزدیک می‌کند.

این انعطاف‌پذیری و کارایی «اتوبوس من» به لطف یک سیستم هوشمند طراحی شده است که با درخواست‌های مختلف برای استفاده کاربران مطابقت دارد تا رانندگان بتوانند با نیازهای مسافر سازگار شوند. رزرو باید حداقل ۱۰ دقیقه قبل از سفر انجام شود؛ چرا که به تضمین بهترین خدمات ممکن کمک می‌کند.

خیابان‌های بارسلونا میزبان خدمات «اتوبوس من» می‌شود

برای استفاده از این سرویس، کافی است کاربران برنامه رایگان موجود در فروشگاه‌های iOS یا اندروید را روی تلفن همراه خود دانلود و ثبت‌نام کنند. پس از آن، فرد می‌تواند محل سوار و پیاده شدن از اتوبوس مورد نظر را مشخص کند. علاوه بر این، شهروندان می‌توانند این کار را تنها با برقراری یک تماس تلفنی انجام دهند.

TMB، اپراتور حمل‌ونقل عمومی شهر، اطمینان داده است که شهروندان به خوبی با خدمات جدید آشنا خواهند شد؛ چراکه جدا از کمپین استاندارد اطلاعاتی، در ایستگاه‌ها کارشناسانی وجود دارند که روش استفاده از سیستم را توضیح می‌دهند.

کارگاه‌های آموزشی متعددی نیز برگزار شده است که به ساکنین امکان بهره‌مندی از خدمات جدید را با آموزش مستقیم نحوه دانلود اپلیکیشن، ثبت‌نام و رزرو می‌دهد. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد که به‌راحتی رزرو را لغو کنند، تاریخچه را بررسی کنند، ایستگاه‌های مورد علاقه خود را علامت‌گذاری کنند، اطلاعیه‌های تغییر سرویس را دریافت کنند یا از زمان انتظار تا رسیدن اتوبوس درخواستی مطلع شوند.

خیابان‌های بارسلونا میزبان خدمات «اتوبوس من» می‌شود

کد خبر 604831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.