گوشی ردمی ۱۱ پرایم با باتری ویژه رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ردمی ۱۱ پرایم و ۱۱ پرایم 5G با تراشه مدیاتک، نمایشگر ۹۰ هرتز LCD و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی شدند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی به صورت رسمی از گوشی‌های Redmi 11 Prime و Redmi 11 Prime 5G در کشور هند رونمایی کرد، این دو گوشی به همراه Redmi A1 معرفی شدند. گوشی ردمی ۱۱ پرایم تا حد زیادی مانند پوکو M5 است، اما از نمای پشتی طراحی متفاوتی دارد. از طرف دیگر ردمی ۱۱ پرایم 5G را می‌توانیم مدل ری‌برند شده ردمی نوت 11E به حساب بیاوریم.

هر دو گوشی جدید برند ردمی مجهز به صفحه‌نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD با وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۴۰۸ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و بریدگی قطره‌ای است. این گوشی‌ها با رابط کاربری MIUI 13 بر پایه سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه می‌شود. دو گوشی ردمی ۱۱ پرایم و ردمی ۱۱ پرایم 5G از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین عمق‌سنج دو مگاپیکسلی و دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. در پنل پشتی مدل 4G از دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو نیز استفاده شده است.

اصلی‌ترین تفاوت بین دو مدل 4G و 5G گوشی ردمی ۱۱ پرایم به تراشه آن‌ها برمی‌گردد. مدل 4G از پردازنده MediaTek Helio G99 استفاده می‌کند، در حالی که مدل 5G مجهز به پردازنده MediaTek Dimensity ۷۰۰ است. این دو تراشه به ترتیب به بلوتوث ۵.۳ و بلوتوث ۵.۱ مجهزند. هر دو گوشی سری ردمی ۱۱ پرایم از رم LPDDR۴x و حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 استفاده می‌کنند و امکان ارتقای حافظه آن‌ها از طریق کارت میکرو SD وجود دارد.

شرکت ردمی اعلام کرده است که گوشی‌های جدید در لبه کناری از حسگر اثر انگشت استفاده می‌کنند، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری دارند و به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و وای‌فای دو بانده و GNSS مجهز هستند. گوشی‌های جدید ردمی با شارژر ۲۲.۵ وات عرضه می‌شوند، اما از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کنند. مدل 4G یک گرم وزن بیشتری نسبت به مدل 5G دارد.

کانفینگ پایه ردمی ۱۱ پرایم با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۶۳ دلار قیمت دارد و کانفینگ دوم با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۸۸ دلار وارد بازار می‌شود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز عرضه می‌شود. ردمی ۱۱ پرایم 5G در کانفینگ پایه و کانفینگ دوم به ترتیب ۱۷۵ و ۲۰۰ دلار قیمت دارد. رم و حافظه ذخیره‌سازی این دو کانفینگ مشابه مدل 4G است، ردمی مدل 5G را در رنگ‌های ارغوانی، مشکی و سبز وارد بازار می‌شود. تاریخ عرضه مدل 4G اعلام نشده است، اما ردمی ۱۱ پرایم 5G در تاریخ نهم سپتامبر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 603061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.