مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۲ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل در خانه مجردی، دو حادثه حریق و تصادف هفت مصدوم برجای گذاشت، قتل جوان ۲۷ ساله در درگیری خونین، ماجرای دزد شدن یک پسر ۱۶ ساله، دستگیری سارقان موبایل ۵۰ نفر در تهران، بازداشت مردی که کابوس وحشت زنان تهرانی بود و شلیک مرگبار با اسلحه جنگی را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _شنبه دوازدهم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

عصر بیست و سوم اسفندماه سال ۱۴۰۰ دختر جوانی با مأموران کلانتری ۱۲ شهرک اندیشه شهریار تماس گرفت و گفت: دوست ۲۲ ساله‌ام به نام شیرین را که به تنهایی در خانه مجردی‌اش زندگی می‌کند در را باز نمی‌کند و گوشی موبایلش نیز خاموش است. من نگران او هستم و می‌ترسم بلایی سرش آمده باشد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن هفت نفر در پی دو حادثه طی شب گذشته، خبر داد.

بیشتر بخوانید

بامداد جمعه یازدهم شهریورماه دو نفر با هم درگیر می‌شوند و افرادی هم به کمک آنها می‌آیند و نزاع دسته‌جمعی در قاسم‌آباد شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

طی هفته گذشته، منطقه سرگز در استان هرمزگان با زلزله‌ای به بزرگی چهار ریشتر لرزید؛ ضمن آنکه زاهدان در استان سیستان‌وبلوچستان، زمین‌لرزه ۳.۵ ریشتری و ساوه در استان مرکزی، زلزله ۳.۶ ریشتری را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق یک مغازه میوه‌فروشی در خیابان شهیدان غربی، خبر داد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از غرق‌شدگی و فوت یک پسربچه دو ساله در یک حوضچه در منطقه کلاک خبر داد.

بیشتر بخوانید

نوجوان ۱۶ ساله‌ای که به اتهام گوشی‌قاپی دستگیر شده بود، درحالی که اظهار می‌کرد تحت تأثیر رفتارهای یکی از دوستان خلافکار خود قرار گرفته است درباره ماجرای خلافکاری‌هایش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سناباد مشهد گفت: تازه تحصیل در کلاس نهم دبیرستان را به پایان رسانده بودم که پدرم اجازه نداد برای ادامه تحصیل انتخاب رشته کنم.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از کشته شدن دو نفر و مصدومیت ۱۸ نفر در پی سه حادثه ترافیکی، خبر داد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰۰ هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق در جنوب تهران و دستگیری سارقان موبایل‌قاپ خبر داد.

بیشتر بخوانید

ساعت یک بامداد پنجشنبه گزارش قتل مردی ۴۵ ساله به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. دقایقی از اعلام این گزارش می‌گذشت که بازپرس جنایی تهران به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی راهی محل حادثه که آپارتمانی در طبقه اول ساختمانی در یکی از مناطق پایتخت بود، شدند.

بیشتر بخوانید

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به زورگیری از زنان کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ روح‌الله یاری‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان شوش، اظهار کرد: پنجم شهریورماه سال جاری در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل با سلاح جنگی در یکی از مناطق شهرستان شوش، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل متواری به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه به دلیل وزش باد شدید، خطر آتش‌سوزی در تالاب این شهر به‌طور کامل رفع نشده است، گفت: تیم‌هایی از دستگاه‌های خدمات‌رسان تا فردا در حاشیه تالاب مستقر هستند تا در صورت وقوع دوباره آتش‌سوزی اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 602133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.