۳ حادثه ترافیکی امروز در اصفهان ۲ کشته و ۱۸ مصدوم داشت

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از کشته شدن دو نفر و مصدومیت ۱۸ نفر درپی سه حادثه ترافیکی، خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۹:۵۹ صبح امروز _شنبه دوازدهم شهریورماه_ واژگونی یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور شهرضا به دهاقان بعد از گلشن، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله چهار واحد امدادی ۱۱۵ به همراه یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شد، افزود: ۱۰ مرد ۲۰ تا ۵۰ ساله درپی این حادثه مصدوم و جهت دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل شدند.

واژگونی سمند با ۵ کشته و مصدوم

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۱۰:۴۱ صبح امروز _شنبه دوازدهم شهریورماه_ حادثه واژگونی خودروی سواری سمند در کیلومتر هشت محور نائین به اردستان به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه، اضافه کرد: سه نفر شامل دو کودک شش و ۱۰ ساله و یک مرد ۴۵ ساله مصدوم و جهت دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند اما متأسفانه دو خانم ۱۴ و ۴۰ ساله پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

۵ مصدوم درپی برخورد تریلر با تیبا

عابدی گفت: ساعت ۱۰:۵۹ صبح امروز _شنبه دوازدهم شهریورماه_ حادثه ترافیکی دیگری مبنی بر برخورد تریلر با خودروی سواری تیبا در اتوبان فرودگاه محدوده دینان، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: پنج نفر شامل سه خانم ۱۶، ۳۴ و ۴۵ ساله، یک مرد ۴۵ ساله و یک پسربچه ۱۰ ساله مصدوم و به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

کد خبر 602074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.