جالب‌ترین ویژگی‌های آیفون ۱۴ چیست؟

شاید امسال شاهد قابلیت اتصال ماهواره‌ای در سری آیفون ۱۴ باشیم، ویژگی جذابی که انتظار می‌رفت در سری آیفون ۱۳ ارائه شود، اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که تقاضا برای آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرومکس، بسیار بیشتر از نسخه‌های دیگر خواهد بود. انتظار می‌رود آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرومکس معمولی با تراشه‌های مشابه سری آیفون ۱۳ وارد بازار شوند؛ مدل پایه این دو دستگاه با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت فروخته خواهد شد.

طرفداران اپل از چشم‌انداز مدل پایه آیفون ۱۴ پرو با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی بسیار هیجان‌زده هستند؛ البته این احتمال نیز وجود دارد که اپل مدل پایه این نسخه را با حافظه ۱۲۸ گیگابایت وارد بازار کند. در هر صورت، باید تا پس از معرفی سری آیفون ۱۴ منتظر ماند تا مشخص شود ویژگی‌ها و قابلیت‌های آنچه تأثیری بر نظر نهایی کاربران برای خرید این محصولات خواهد گذاشت.

از دیگر تغییرات احتمالی مدل‌های پرو سری آیفون ۱۴ می‌توان به بازطراحی بریدگی بالای نمایشگر و استفاده از سبک پانچ‌هول به همراه بریدگی بیضی شکل اشاره کرد که ظاهراً فضای کمتری را اشغال می‌کند و حس دستگاه مدرن‌تری را القا می‌کند. علاوه بر این، شاید امسال شاهد قابلیت اتصال ماهواره‌ای در سری آیفون ۱۴ باشیم، ویژگی جذابی که انتظار می‌رفت در سری آیفون ۱۳ ارائه شود، اما این اتفاق رخ نداد.

کد خبر 600760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.