مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۳۰ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل مرد جوان تبریزی در ویلا، گروگانگیری در کرمانشاه به خاطر اختلافات خانوادگی، علت قتل دختر ماساژور، مرگ هولناک اعضای یک خانواده در دریاچه سد، قتل رئیس سابق سازمان پزشکی قانونی در تهران با گلوله و قتل مقابل بنگاه معاملاتی بر اثر شلیک گلوله را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ به شرح ذیل است:

صبح دوشنبه بیست‌وچهارم مرداد گذشته، مرد مسلحی که اسلحه کلت را در دست می‌فشرد وارد یک منزل مسکونی در خیابان طبرسی شمالی ۵۸ شد و زن ۳۵ ساله‌ای را مقابل سه فرزند پنج، ۱۳ و ۱۵ ساله‌اش به قتل رساند و از صحنه جنایت گریخت.

بیشتر بخوانید

قاتلان مرد ۳۶ ساله تبریزی که با نقشه قبلی او را به یک ویلا کشانده و کشته بودند، به دام قانون افتادند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یک سارق سابقه‌دار منزل، قبل از ارتکاب سرقت در عملیات هوشمندانه مأموران واحد گشت انتظامی این فرماندهی طی شب گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید

فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت: حادثه گروگانگیری در یکی از محلات حاشیه‌ای این شهرستان با حضور و مداخله به‌موقع پلیس بدون هیچ اتفاق ناگواری پایان یافت.

بیشتر بخوانید

مرد بوکسور که متهم به قتل دختر ماساژور شده بود با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت.

بیشتر بخوانید

پدربزرگ نوه پنج ساله‌اش را سوار استخر بادی کرده و در دریاچه سد با او بازی می‌کرد؛ اما یکباره استخر بادی واژگون شد و هر دو زیر آب رفتند. این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که دو کودک خردسال نیز در ساحل نور قربانی غفلت والدینشان شده و در دریا غرق شدند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری در عملیات ضربتی مأموران پلیس در کمتر از دو ساعت در شهرستان راسک خبر داد.

بیشتر بخوانید

دستگیری یک کلاهبردار با ۶۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی!

رئیس پلیس تهران گفت: فردی که با سوءاستفاده از افراد کم بضاعت به صورت سازمان‌یافته اقدام به ثبت بیش از ۵۰ شرکت کرده بود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند پنج نفره‌ای که به صورت حرفه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

بیشتر بخوانید

صبح امروز دکتر علی محفوظی رئیس سابق سازمان پزشکی قانونی در خیابان ایران زمین به قتل رسید.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از تیراندازی و قتل جوان ۱۷ ساله در این شهرستان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

دادستان سیرجان گفت: شامگاه دیروز مقابل یک بنگاه معاملاتی خودرو در سیرجان، یک مرد ۴۰ ساله درپی نزاع جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری چهار متهم به آدم‌ربایی در شهرستان قائم‌شهر، خبر داد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از دی‌ماه سال ۹۹ به دنبال پیدا شدن جسد خونین یک مرد جوان در حاشیه کهریزک آغاز شد. شواهد نشان می‌داد این مرد با ضربه‌های جسم سخت به سر جان باخته و احتمالاً شبانه جسد وی در بیابان رها شده است. جسد با دستور قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران برای افشای راز جنایت به تکاپو افتادند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 598534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.