دستگیری قاتل فراری قبل از خروج از کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری در عملیات ضربتی مأموران پلیس در کمتر از دو ساعت در شهرستان راسک خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار احمد طاهری اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره قتل در شهرستان سرباز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. با توجه به تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد قاتل به انگیزه سرقت از مقتول، وی را در شهرستان سرباز به قتل رسانده و قصد خروج از کشور را دارد.

وی تصریح کرد: قاتل فراری که وارد شهرستان راسک شده بود، با انجام رصد دقیق اطلاعاتی مأموران پلیس، سرانجام در کمتر از دو ساعت در این شهرستان در عملیات دقیق و هماهنگ کارآگاهان پلیس دستگیر شد، در تحقیقات تکمیلی به جنایت ارتکابی اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در مأموریت‌های مختلف بسیار تأثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: فارس

کد خبر 598425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.