گروگانگیری در کرمانشاه به خاطر اختلافات خانوادگی

فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت: حادثه گروگانگیری در یکی از محلات حاشیه‌ای این شهرستان با حضور و مداخله به‌موقع پلیس بدون هیچ اتفاق ناگواری پایان یافت.

به گزارش ایمنا، سرهنگ علیرضا دلیری در تشریح ماجرای گروگانگیری روز گذشته در یکی از محلات حاشیه‌ای این شهرستان، اظهار کرد: ظهر روز گذشته، حادثه گروگانگیری در یکی از محلات شهر کرمانشاه رخ داد که طی آن یک جوان به دنبال اختلافات خانوادگی اقدام به گروگانگیری در منزل کرده بود.

وی با بیان اینکه این فرد پس از ورود به منزل با تعدادی از بستگانش درگیر می‌شود، افزود: پس از حضور پلیس در محل و انجام تحقیقات متوجه می‌شوند که فردی با سلاح کلت کمری اقدام به گروگان گرفتن احدی از بستگان خود کرده است.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این اقدام، مأموران پلیس، چندین مرحله با فرد گروگانگیر وارد مذاکره شدند و با انجام عملیات روانی موفق می‌شوند این فرد را وادار به تسلیم کنند.

وی اضافه کرد: در این حادثه که بیش از یک ساعت به طول انجامید خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشد و فرد گروگانگیر نیز هم‌اکنون در اختیار پلیس قرار دارد. تحقیق از گروگانگیر برای روشن شدن علت دقیق این حادثه همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 598405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.