آغاز فعالیت سامانه رتبه‌بندی معلمان/۴۷ هزار معلم در اصفهان مشمول طرح رتبه‌بندی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سامانه رتبه‌بندی معلمان برای بارگذاری مدارک آن‌ها از روز گذشته به صورت رسمی شروع به کار کرده است و ۴۷ هزار نفر از همکاران در اصفهان مشمول طرح رتبه‌بندی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره اینکه لایحه رتبه‌بندی معلمان برای یک دهه قبل است و از آن زمان باید اجرا می‌شد اما بنا به دلایلی این طرح عملیاتی نشده است، اظهار کرد: از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم با اهتمام و همتی که وجود داشت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان مورد رسیدگی جدی قرار گرفت که تا اینکه روز گذشته سایت رتبه‌بندی برای بارگذاری مدارک معلمان باز و اجرای آن آغاز شد.

وی پیرامون اینکه رتبه‌بندی یکی از مطالبات معلمان در راستای اجرای سند بنیادین تحول است و هدف آن ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری است، افزود: در استان اصفهان حدود ۵۱ هزار نیروی شاغل در آموزش و پرورش فعال هستند که از این تعداد ۴۷ هزار نفر آنان مشمول طرح رتبه‌بندی خواهند شد.

واریز مبالغ علی‌الحساب به حساب معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره اینکه ارزیابی رتبه‌بندی معلمان فرآیند تقریباً طولانی مدتی را طی خواهد کرد، گفت: به این منظور وزارت آموزش و پرورش تصمیم گرفته است علی‌الحساب، مطالبات معلمان از سی‌ویکم شهریورماه ۱۴۰۰ را به همراه حقوق مردادماه به مشمولین طرح رتبه‌بندی واریز کند. این ارقام واریزی عددهای اصلی نیست تا رتبه واقعی همکاران مشخص شود.

وی با بیان اینکه همکارانی که دارای رسته آموزشی هستند مشمول طرح رتبه‌بندی خواهند شد، اظهار کرد: سامانه رتبه‌بندی معلمان برای بارگذاری مدارک آن‌ها از بیست‌وششم مردادماه به صورت رسمی شروع به کار کرده است و ۴۷ هزار نفر از همکاران در اصفهان مشمول طرح رتبه‌بندی خواهند شد.

لزوم بارگذاری مدارک در سایت رتبه بندی معلمان

ابراهیمی افزود: معلمان می‌توانند با توجه به رقم آخر کد ملی خود در سامانه رتبه‌بندی به نشانی http://rtb.medu.ir مراجعه کنند و مدارک خود را بارگذاری کنند. مدارک آن‌ها پس از ثبت در سامانه در ادارات نواحی مناطق، ادارات کل و در نهایت در وزارتخانه بررسی خواهد شد و رتبه همکاران مشخص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مدارکی از قبیل تقدیرنامه، گواهی ضمن خدمت، تحقیق و پژوهش و سایر مدارک باید توسط معلمان در سامانه مربوطه بارگزاری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سامانه رتبه‌بندی معلمان برای بارگزاری مدارک آن‌ها از بیست‌وششم مردادماه به صورت رسمی شروع به کار کرده است و ۴۷ هزار نفر از همکاران در اصفهان مشمول طرح رتبه‌بندی خواهند شد.

کد خبر 597488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.