شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز؛ ۱۶ مرداد

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به هفت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۱ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _یکشنبه شانزدهم مردادماه_ در ساعت منتهی به هفت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۱ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۵۰، امام خمینی با شاخص ۲۸، دماوند با شاخص ۴۲، لواسانات با شاخص ۲۷ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارند.

ایستگاه پارک شکوفه با شاخص ۳۰۰ در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش) قرار دارد.

وضعیت ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۹۸، پارک رازی با شاخص ۱۸۴، پاکدشت با شاخص ۱۵۹، چشمه با شاخص ۱۵۷، دانشگاه تهران با شاخص ۱۶۲، سلامت با شاخص ۱۵۹، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۶، قائم با شاخص ۱۶۰، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۶۴ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلامشهر با شاخص ۱۱۶، باغستان شهریار با شاخص ۱۲۳، رباط کریم با شاخص ۱۰۶، علم و صنعت با شاخص ۱۳۱، ملارد با شاخص ۱۴۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۹۵، پردیس با شاخص ۷۷، پیشوا با شاخص ۵۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۷، ژئوفیزیک با شاخص ۸۱، شهریار با شاخص ۷۳، قدس با شاخص ۹۴، ورامین با شاخص ۵۶ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 594459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.