۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
۷ بازیگر خبرساز

آتیلا پسیانی، امیر آقایی، نیما شعبان‌نژاد، لادن مستوفی، شهرام شکیبا، مریم کاویانی و منوچهر محمدی چهره‌های خبرساز این هفته تلویزیون و هنرهای نمایشی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام شکیبا تا سیزدهم محرم، ویژه‌برنامه «معزا» را از شبکه پنج روی آنتن دارد. هدف این برنامه بررسی شرایط عزاداری در دوره‌های مختلف تاریخی است و حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی‌مطلق کارشناس آن است.

آتیلا پسیانی قصد دارد نمایش جدید خود را بر اساس رمان «جزیره گنج» روی صحنه ببرد. خسرو پسیانی فرزند آتیلا پسیانی به همراه آرش نعیمیان، نسخه اصلی رمان را بازنویسی می‌کند و نمایش‌نامه این تئاتر را می‌نویسد.

نیما شعبان‌نژاد از بیست‌وهشتم مردادماه با سریال «خون‌سرد» به کارگردانی امیرحسین ترابی به نمایش خانگی می‌آید. امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی و سارا رسول‌زاده دیگر بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور دارند.

منوچهر محمدی، تهیه‌کننده فیلم «عصر روز دهم» محصول سال ۸۷، در چهارمین شب سوگواره «سینما تکیه» گفته در زمان ساخت این فیلم عراق ناامن بوده و سردار شهید قاسم سلیمانی امنیت تولید آن را فراهم کرده است.

لادن مستوفی جمعه _بیست‌ویکم مردادماه_ ساعت ۱۶ با بازپخش فیلم «روز واقعه» اثر شهرام اسدی به تلویزیون می‌آید. این فیلم با بازی زنده‌یاد عزت‌الله انتظامی و جمشید مشایخی، علیرضا شجاع نوری و مهدی فتحی از شبکه یک پخش می‌شود.

مریم کاویانی دو مجموعه «بی‌نشان» کاری از راما قویدل و «راز ناتمام» به کارگردانی امین امانی را در نوبت پخش دارد. «بی‌نشان» پس از دهه اول محرم و «راز ناتمام» اوایل شهریورماه به پخش خواهد رسید.

امیر آقایی این روزها با سریال «یادآوری» اثر حجت قاسم‌زاده اصل در تلویزیون دیده می‌شود. این مجموعه هرشب ساعت ۲۰ روی آنتن آی‌فیلم می‌رود. فرهاد قائمیان، رؤیا تیموریان و روزبه حصاری از بازیگران سریال هستند.

کد خبر 593728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.