فروش هفتگی تئاتر از ۵۰۰ میلیون تومان گذشت

سالن‌های اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ در هفته آخر تیرماه، میزبان ۱۲ هزار و ۳۵۵ نفر بود و به فروش ۵۲۷ میلیون و ۲۰۸ هزار تومانی دست یافت.

به گزارش ایمنا، هم‌زمان با رونق گرفتن فصل اجراهای نمایشی از ابتدای سال جاری در سایه تسریع روند واکسیناسیون و رسیدن جامعه به ایمنی نسبی از یک‌سو و همچنین تنوع اجراهای تئاتری در گونه‌های مختلف تئاتر بزرگسال، نمایش‌های آئینی و سنتی و تئاتر کودک و نوجوان در تالارهای اقماری زیر مجموعه اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی دیگر، به مرور شاهد بازگشت رونق اجراها و حضور پرشور مخاطبان و نزدیک شدن اعداد و ارقام آماری مخاطبان و فروش نمایش‌ها به دوران پیش از کرونا هستیم.

با نگاهی آماری می‌توان دریافت که هفته پایانی تیرماه ۱۴۰۱ در قیاس با ۱۲ هفته بهار ۱۴۰۱ با ثبت رکورد میزبانی از ۱۲ هزار و ۳۵۵ نفری در قیاس با سه ماهه نخست سال، رکوردی منحصر به فرد را از خود به جای گذاشته است.
همچنین از حیث میزان فروش نیز با وجود آغاز اجرای جدی چند اثر نمایشی، در سایه اقبال پر شور مخاطبان شاهد ثبت رکورد فروش این نمایش‌ها به عددی بالغ بر ۵۲۷ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان هستیم که با توجه به اعداد زیر ۳۴۰ میلیون طی هفته‌های پیش با رشد قریب به ۸۵ درصدی مواجه شده است.

کد خبر 591618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.