جشنواره فیلم کودک آزمون خود را پس داده است

یک کارگردان اصفهانی گفت: با رفتن جشنواره کودک از اصفهان، شاهد اتفاقات منفی زیادی خواهیم بود و باید بدانیم این رویداد آزمون و خطای خود را پس داده است.

پریسا کهکش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اصفهان شهر گنبدهای فیروزه‌ای با مردمی میهمان‌نواز از سالیانی دور زبان‌زد خاص و عام بوده و خواهد بود، در گذشته نیز اصفهان میزبان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بود و با انتقال این جشنواره ضربه مهلکی به بدنه تئاتر کودک و نوجوان شهر پدیدار شد که تا کنون نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: اصفهان با تمام قوا میزبان جشنواره فیلم کودک و نوجوان بود و این سبب رشد صنعت فیلم شهرستان نیز شده و با رخت بر بستن این جشنواره نیز در آینده شاهد اتفاقات منفی زیادی خواهیم بود. من منکر وجود برخی مشکلات و ضعف‌ها و برخی مخارج عدیده که مورد نیاز نبوده، نیستم ولی با مدیریت صحیح، این جشنواره می‌تواند سروسامان گرفته و مشکلاتش از بین برود چرا که آزمون و خطای خود را پس داده است.

این کودک‌کار هنرهای نمایشی افزود: اصفهان شهری است سرشار از نخبگان فرهنگی و این بر امر صلاحیت اصفهان در القإ لقب پایتخت فرهنگ و تمدن ثبت مهری است. ظرفیت و پتانسیل برگزاری این رویداد در اصفهان وجود دارد، سعی و تلاش مدیران ذی ربط و بررسی عوامل تشدید کننده این تصمیم و راهکار جهت رفع مشکلات پیش آمده می‌تواند راهگشا این مشکل باشد.

به گفته کهکش‌پور، جشنواره فیلم کودک سال‌های سال در اصفهان ماندگار بوده و اینکه آن را به استان یا شهرستانی دیگر ببرند اقدام درستی نیست. مردم اصفهان و بچه‌های این شهر نیز خواستار ماندن جشنواره در این پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی هستند.

کد خبر 591331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.