از احتمال شیوع آبله میمونی در کودکان تا گروهی از معلمان که شامل طرح رتبه‌بندی نمی‌شوند

احتمال شیوع آبله میمونی در کودکان، خدمات درمانی هلال احمر برای زائران اربعین رایگان شد، تمدید نسخه بیماران مزمن تا سه بار در طرح دارویار، پوشش بیمه‌ای ایرانیان خارج از کشور، کدام گروه از معلمان شامل طرح رتبه‌بندی نمی‌شوند و حمایت نیکوکاران از ۱۵۸۵ فرزند را در بسته خبری سرویس جامعه ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهمترین اخبار امروز _یکشنبه دوم مردادماه_ سرویس جامعه به شرح ذیل است:

ایوان مالدونادو از مرکز سلامت کودکان استنفورد گفت: احتمال ابتلای کودکان به این بیماری بسیار کم است، اما دلیلی وجود ندارد که کودکان به این بیماری مبتلا نشوند.

بیشتر بخوانید

رئیس جمعیت هلال‌احمر در نامه‌ای به وزیر کشور گفت: در مراسم اربعین سال جاری که پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا برگزار می‌شود، هلال‌احمر در قبال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران عتبات عالیات، هیچ‌گونه هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید

یکی از افراد سرشناس آبادان قاتلان را برای کشتن برادر مالک متروپل اجیر کرده بود.

بیشتر بخوانید

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان با بیان اینکه نقشی که بیمه سلامت در طرح دارویاری دارد، شامل تضمین پرداخت افزایش قیمت دارو به داروخانه است، گفت: در طرح دارویاری، نسخه بیماران مزمن تا سه بار قابل تمدید می‌شود و بیمار می‌توانند با یک بار مراجعه به پزشک، تا سه بار از نسخه خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

مدیرکل امور معاینات بالینی سازمان پزشکی قانونی گفت: به‌دنبال برگزاری جلسات متعدد در سازمان پزشکی قانونی کشور و پژوهشگاه قوه قضائیه، دستورالعمل اجرایی ماده ۵۶ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به‌زودی تدوین می‌شود.

بیشتر بخوانید

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بیمه‌پردازی ایرانیان خارج از کشور، گفت: بیمه‌پردازی شهروندان ایرانی با خروج از کشور نیز می‌تواند ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از ثبت بیش از ۴۹ هزار شماره اشتراک خانواده‌های تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند به منظور برخورداری از مصوبه آب و برق و گاز رایگان خبر داد.

بیشتر بخوانید

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گفت: ۱۰۴۵ قلم داروی تولید داخل مشمول تغییر قیمت شده است و این تغییر تمام و کمال توسط بیمه پوشش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید

طبق اعلام وزارت آموزش‌وپرورش، نظام رتبه‌بندی معلمان به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود و قرار است احکام معلمان از سی‌ویکم شهریورماه جاری صادر شود؛ هرچند اجرای قانون از شهریور ۱۴۰۰ تعیین شده و پرداخت معوقات یک ساله آن نیز باید از سوی دولت انجام شود.

بیشتر بخوانید

در عید سعید غدیر، ۵۲۵ نفر از خیران نیک‌اندیش به پیروی از سیره امام علی (ع) حمایت از هزار و ۵۸۵ فرزند یتیم و نیازمند را برعهده گرفتند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 590589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.