برنامه‌های جشنواره تابستانی تبریز با رضایت عمومی شهروندان همراه بود

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی تبریز گفت: برنامه‌های دهه امامت و ولایت که در قالب جشنواره تابستانی تبریز انجام شد، موجبات رضایت شهروندان و تبدیل فضای شهر به حال و هوای معنوی را فراهم کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، حکیمه غفوری، در سی و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، تنوع برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در دهه امامت و ولایت را ارزشمند و قابل تقدیر خواند و اظهار کرد: از تلاش مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت که در قالب جشنواره تابستانی تبریز انجام شد و موجبات رضایت شهروندان و تبدیل فضای شهر به حال و هوای معنوی قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در این دهه شاهد تغییرات قابل توجهی در برگزاری چنین رویدادهایی بودیم که رضایت عمومی را در پی داشت و خواهان استمرار تلاش و برنامه‌ریزی‌ها برای مردمی شدن برنامه‌ها هستیم.

به گزارش ایمنا، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در دهه ولایت و امامت با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آئینی در قالب ویژه برنامه عید تا عید، زمینه ساز بهره مند شدن شهروندان تبریزی و گردشگران تابستانی این شهر شد.

برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و شهروندی در این مدت، در تمام نقاط شهر بنا به فضای هر منطقه و خواست شهروندان، در پارک‌ها، فرهنگ‌سراها، مراکز تفریحی و تاریخی و میادین و معابر برگزار می‌شد که همگی با استقبال گسترده شهروندان و نیز مطالبه عمومی آنها برای استمرار برگزاری آن همراه بود.

کد خبر 590503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.