پوستر جشنواره زمستانی تبریز رونمایی شد

پوستر جشنواره زمستانی تبریز، با حضور شماری از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و اصحاب رسانه در خانه هنرمندان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول جوانعلی آذر رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری در نشست صبح رسانه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی ناشی از کرونا، اظهار کرد: ضرورت دارد در دوره بعد از کرونا برای بالندگی و ارتقای روحی جامعه تلاش کنیم و در این حوزه گام‌هایی اساسی برداریم.

وی افزود: امروز عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی صحنه جهاد است و برای به نتیجه رسیدن فعالیت‌ها باید در میدان بود و می‌کوشیم در راستای تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی، مردم را کنار هم داشته باشیم و نشاط عمومی را به جامعه برگردانیم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری همچنین گفت: در این حوزه ما به کمک رسانه‌ها نیازمندیم تا خبرهای خوب را به جامعه پمپاژ کنیم.

در ادامه این نشست، حسین باهر، معاون فرهنگی سازمان ضمن قدردانی از همراهی اهالی رسانه، ایشان را زمینه ساز ارتباط مؤثر با شهروندان دانست و از همکاری ایشان با بازوی اجرایی خدمات و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز قدردانی نمود.

همچنین محمد علیپور، معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به بازگشایی استخر شهید توانا و اماکن ورزشی این سازمان اظهار داشت: با بهبود نسبی وضعیت شیوع کرونا در تبریز و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، استخر شهید توانا پس از بهسازی و تعمیرات مربوطه، بازگشایی‌شده و دیگر اماکن ورزشی شهرداری هم در حال فعالیت هستند.

علیپور ادامه داد: تلاش می‌کنیم همه شهروندان تبریزی بتوانند از امکانات موجود در شهرداری بهره‌مند شوند. توسعه ورزش همگانی و کمک به افزایش نشاط اجتماعی اقشار مختلف همشهریان نیز از مسائل ویژه‌ای است که روی آن تمرکز کرده و به دنبال اقدامات تأثیرگذار در این حوزه هستیم.

همچنین حسین باهر، معاون فرهنگی و هنری این سازمان با اشاره به رویدادهای پیش رو خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، سومین دوره جشنواره سراسری موسیقی موغام به همراه جشنواره زمستانی تبریز از جمله رویدادهایی است که اقدامات لازم در خصوص اجرای آن‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: فراخوان جشنواره موسیقی موغام منتشرشده و امروز هم شاهد رونمایی از پوستر جشنواره زمستانی تبریز هستیم. هرچند با توجه به آسیب‌هایی که کرونا در حوزه‌های مختلف به جامعه وارد کرده، برنامه‌ریزی‌های همکارانم در سازمان تداوم داشته و نیازمند تلاش بیش‌ازپیش و تمرکز بر رویدادهایی هستیم که به جبران این آسیب‌ها کمک بیشتری کند.

محمدرضا عیوضی، مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز هم در این نشست با اشاره به لزوم بهبود خدمات زیرساختی گردشگری و افزایش رفاه گردشگران اظهار کرد: با تدوین برنامه‌ای پنج ساله سعی کردیم گردشگری شهری تبریز را از سلایق دور کنیم و به سوی گردشگری علمی و تخصصی سوق دهیم.

وی همچنین با اشاره به لزوم همکاری بین نهادها برای توسعه گردشگری و تولید محتوای مربوط به این حوزه گفت: در برنامه جدید قرار بر این است که هر سال محتوای بصری، شنیداری و نوشتاری مناسب و درشان تبریز تولید کنیم. همچنین ارتباط نزدیک با دانشگاه‌ها و نهادهای مرتبط هم در دستور کارمان قرار دارد.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام‌والمسلمین برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، خانم حکیمه غفوری، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز و نیز، روح‌الله رشیدی دیگر عضو این کمیسیون و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز، مهدی قنبروند، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در این نشست به همراه معاونین فرهنگی و هنری، ورزشی، ارتباطات و مدیر حوزه گردشگری سازمان حضور داشتند و اصحاب رسانه حاضر در این نشست نیز به بیان دغدغه‌ها و مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خود پرداختند.

کد خبر 543944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.