۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
ورزش تبریز در مسیر احیا

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با تشریح اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر، گفت: ورزش تبریز در مسیر احیا قرار دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد علیپور در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه تعمیر و ارتقای زیرساخت‌های ورزشی شهر، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین عدم اختصاص بودجه، بسیاری از سالن‌های ورزشی و استخرهای شهرداری تعطیل شده بود که خوشبختانه در چند ماه اخیر اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داد.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد تعمیرات مورد نیاز اماکن ورزشی در چند ماه اخیر انجام شده است، افزود: استخر مجموعه شهید توانا بعد از سه سال تعطیلی، استخر خاوران بعد از شش سال واگذاری به بخش خصوصی، تالار شهرداری پس از پنج سال تعطیلی و سالن آفتاب پس از پنج سال تعطیلی با انجام تعمیرات اساسی و زیرساختی دوباره فعال شده و میزبان شهروندان ورزش‌دوست تبریز هستند.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش، خاطرنشان کرد: استخر ستارخان حدود هشت سال با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد نیمه‌تمام مانده بود که با اختصاص اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و ساختمان اداری معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با اختصاص بودجه ۵۰ میلیارد ریال، اجرا می‌شود.

علیپور اضافه کرد: چندین سال بود شهرداری تبریز در مسابقات حضور فعالی نداشت، اما در ماه‌های گذشته توانستیم در فوتسال کلانشهرهای کشور که در مشهد برگزار شد، رتبه دوم بزرگسالان را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه در رشته شنا که در همدان برگزار شد، رتبه دوم بانوان و پنجم آقایان را به دست آوردیم، گفت: در برنامه تقویمی امسال به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که دست‌کم هر ماه در یک منطقه مسابقه ورزشی همراه با اهدای جوایز در راستای فعال‌سازی ورزش همگانی داشته باشیم.

کد خبر 582615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.