شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز ۳۱ تیرماه

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز _ جمعه سی و یکم تیرماه_ در ساعت منتهی به هفت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _جمعه سی و یکم تیرماه_ در ساعت منتهی به هفت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۵۷، پارک شکوفه با شاخص ۱۶۴، سلامت با شاخص ۱۵۲، قرچک با شاخص ۱۵۱ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارند.

ایستگاه‌های پاکدشت با شاخص ۳۵، دماوند با شاخص ۳۱، رباط کریم با شاخص ۴۴ و قدس با شاخص ۶ در وضعیت پاک (سبز) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۶۶، امام خمینی با شاخص ۸۱، پاکدشت با شاخص ۹۴، پیشوا با شاخص ۱۰۰، چشمه با شاخص ۵۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۲، ژئوفیزیک با شاخص ۶۹، شهریار با شاخص ۷۴، لواسانات با شاخص ۵۹، منطقه ۱۵ با شاخص ۹۸، ورامین با شاخص ۸۳ وضعیت سالم (زرد) قرار دارند.

ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۳۲، باغستان شهریار با شاخص ۱۱۶، پارک رازی با شاخص ۱۳۵، پاسداران با شاخص ۱۱۰، پردیس با شاخص ۱۲۹، دانشگاه تهران با شاخص ۱۱۳، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۱۵، قائم با شاخص ۱۲۷، ملارد با شاخص ۱۲۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 589948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.