تدبیر شورای شهر وست‌مینستر برای تشویق ساکنان به پیاده‌روی

شواری شهر وست‌مینستر با هدف ترویج پیاده‌روی و انتخاب شیوه‌های فعال حمل‌ونقل با سازمان پیاده‌راه لندن به همکاری می‌پردازد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر وست‌مینستر در همکاری با سازمان «پیاده‌راه لندن» ساکنان شهر را تشویق می‌کند تا به‌عنوان بخشی از طرح‌های جدید پیاده‌روی شورا و برای کمک به کاهش وابستگی به خودروها، بیشتر در شهر قدم بزنند. نقشه جدید سازمان پیاده‌راه لندن مشخص‌کننده مسیرهای پیاده‌روی است که مردم را از جاده‌های اصلی شلوغ شهر دور می‌کند و در عوض تمرکز آن روی مسیرهایی با سطوح بسیار پایین آلودگی قرار دارد.

به‌این‌ترتیب شورای شهر و سازمان همکار آن امکان داشتن تجربه یک پیاده‌روی سالم‌تر، لذت‌بخش‌تر و کارآمدتر را برای ساکنان وست‌مینستر فراهم می‌آورند. شورای شهر اعلام کرد که این تنها یکی از برنامه‌هایی است که برای تبدیل وست‌مینستر به بهترین منطقه پیاده‌روی دارد و طی آن سعی می‌کند با ایجاد مسیرهای امن‌تر و دلپذیرتر برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، مردم را به سمت انتخاب شیوه‌های سفر فعال تشویق کند.

عضو کابینه مدیریت شهر و کیفیت هوا در شورای شهر وست‌مینستر ضمن اشاره به تأثیرگذاری آلودگی هوا روی همه جانداران گفت که شورا متعهد به بهبود کیفیت هوا برای ایجاد محیطی امن‌تر و دلپذیرتر برای ساکنان و بازدیدکنندگان است. وی هدف شورای شهر را تشویق همه ساکنان و مسافران وست‌مینستر به انتخاب سفر فعال معرفی کرد و همکاری با سازمان پیاده‌راه لندن را همراه با طرح‌هایی مانند خیابان‌های مدرسه و افزایش امکانات دوچرخه‌سواری، تنها یکی از راه‌هایی دانست که شورا به‌واسطه آن‌ها سفرهای فعال را تشویق می‌کند و سعی دارد با بهره‌گیری از آن‌ها به برنامه‌های بلندپروازانه خود در مسیر تبدیل وست‌مینستر به مکانی بهتر برای پیاده‌روی جامه عمل بپوشاند.

بنیانگذاران سازمان پیاده‌راه لندن نیز وست‌مینستر را مکانی عالی برای پیاده‌روی توصیف و پیاده‌روی را محبوب‌ترین نوع تردد در آن معرفی کردند. آن‌ها ضمن ابراز خوشحالی از همکاری با شورای شهر وست‌مینستر اعلام کردند که پیاده‌راه لندن مشتاقانه منتظر همکاری با این نهاد برای ترویج پیاده‌روی در منطقه و پیاده‌سازی بهبودهایی است که برای ایجاد یک محیط پیاده‌روی بهتر با پیوند دادن مقاصد اصلی به یکدیگر از طریق مسیرهای زیبا و کم‌آلوده محقق خواهد شد.

کد خبر 589924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.