شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز ۲۹ تیرماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم تیرماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۰۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم تیرماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه‌های پاکدشت با شاخص ۵۰، دماوند با شاخص ۲۴، ملارد با شاخص ۱۶ در وضعیت پاک (سبز) قرار دارند.

ایستگاه‌های پارک شکوفه با شاخص ۱۵۹، ایستگاه قرچک با شاخص ۱۶۱ و ورامین با شاخص ۱۵۲ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۹، اسلام‌شهر با شاخص ۸۰، امام خمینی با شاخص ۸۸، باغستان شهریار با ۹۲، پارک رازی با شاخص ۹۴، پاسداران با شاخص ۸۶، پردیس با شاخص ۹۰، چشمه با شاخص ۹۳، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۹، دانشگاه تهران با شاخص ۹۲، رباط‌کریم با شاخص ۵۲، سلامت با شاخص ۹۶، شهریار با شاخص ۶۰، لواسانات با شاخص ۵۹ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارند.

ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۲۴، ژئوفیزیک با شاخص ۱۰۵، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۱۹، قائم با شاخص ۱۲۶ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 589477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.