از علت مرگ ماهی‌ها در تالاب انزلی تا واکسن‌های جایگزین آسترازنکا

علت مرگ ماهی‌ها در تالاب انزلی چه بود؟، جزئیات شکنجه مرگ‌بار نیکان ۶ ساله از زبان مادر، جزئیات احیای طرح «تغذیه رایگان» در مدارس عشایری، واکسن‌های جایگزین آسترازنکا چیست؟، زخم کاری نخبگان سفید و کارشناسان زرد بر جامعه را دربسته خبری سرویس جامعه ایمنا مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهمترین اخبار امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم تیرماه_ سرویس جامعه به شرح ذیل است:

علت مرگ ماهی‌ها در تالاب انزلی چه بود؟ +جزئیات

طی روزهای اخیر اخبار و تصاویری از مرگ دسته‌جمعی ماهی‌ها در تالاب انزلی منتشر شد که مسئولان علاوه بر تأیید اخبار، دلایل این موضوع را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید

جزئیات شکنجه مرگ‌بار نیکان ۶ ساله از زبان مادر +عکس

نیکان ۶ ساله زیر شکنجه‌های هولناک پدر به قتل رسید!

بیشتر بخوانید

فرونشست حقوقی؛ برآیند حضور نماینده حقوقی به‌جای وکیل در محاکم دادگستری

رئیس کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری اصفهان گفت: به‌تازگی کلیات طرح «اصلاح قانون استفاده بعضی دستگاه‌ها از نماینده حقوقی در مراجع قضائی» در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و کمیسیون در حال بررسی جهت تصویب جزئیات آن است.

بیشتر بخوانید

جزئیات احیای طرح «تغذیه رایگان» در مدارس عشایری / تجهیز مدارس شبانه‌روزی

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش از پوشش سه تا پنج میلیون دانش‌آموز در طرح تغذیه رایگان در سال تحصیلی آینده خبر داد و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا صددرصد دانش‌آموزان عشایر شامل این طرح شوند.

بیشتر بخوانید

در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون شتاب عمل کرد / تاجزاده در زندان اوین است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: بررسی پرونده آقای نوری در دادگاه سوئد کاملاً غیرحقوقی بوده است. فشار روحی، روانی و جسمی به وی وارد بوده است و این فشارها استمرار دارد.

بیشتر بخوانید

با توجه به نوع واکسن دوزهای قبلی؛ دوز یادآور چی بزنیم؟

با شیوع دوباره کرونا در کشور و آغاز موج هفتم، تزریق واکسن برای جلوگیری از مرگ‌ومیر با زیرسویه جدید اومیکرون بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید

پیدا شدن نوزاد ۳ ماهه در قبرستان صالحین خرم‌آباد

یک نوزاد سه ماهه که در قبرستان رها شده بود، توسط افسر پلیس لرستانی نجات یافت.

بیشتر بخوانید

واکسن‌های جایگزین آسترازنکا چیست؟ / تعداد مراکز واکسیناسیون اصفهان با سبد کامل واکسن کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۱۱ مرکز در داخل شهر اصفهان و ۵۲ مرکز در کل استان دایر هستند که در شیفت صبح و بعدازظهر فعالیت دارند و نیاز فعلی را به خوبی پوشش می‌دهند؛ واکسن‌های آسترازنکا فاقد تاریخ مصرف اعتبار هستند و فعلاً به کشور وارد نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید

۴ هزار زائر از استان اصفهان در راه بازگشت به کشور / بازگشت زائران در ۱۹ پرواز تا سوم مرداد

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به تداوم پروازهای برگشتی تا سوم مردادماه، گفت: چهار هزار زائر در سال جاری از استان اصفهان به سرزمین وحی عزیمت کردند. ۲۰ کاروان مدینه اول و ۱۱ کاروان مدینه دوم بودند و پروازهای بازگشتی تا بامداد سوم مردادماه، ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

زخم کاری نخبگان سفید و کارشناسان زرد بر جامعه / اهمیت بانک اطلاعاتی صحیح از آسیب‌های اجتماعی

یک کارشناس آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه کشور با برخی کارشناسان زرد و نخبگان سفید روبه‌رو است که تنها به‌دنبال بیان آمار هستند، گفت: ادعاهای مطرح‌شده توسط این کارشناسان در برخی رسانه‌ها به جز ایجاد اضطراب اجتماعی، هیچ کارکردی ندارد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 589329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.