شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۲۸ تیرماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۱۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه‌های دانشگاه تهران با شاخص ۴۵، رباط کریم با شاخص ۴۹ در وضعیت پاک (سبز) قرار دارند.

ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۷۷، ایستگاه پارک شکوفه با شاخص ۱۶۶ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۵۹، اسلام‌شهر با شاخص ۷۷، امام خمینی با شاخص ۷۰، باغستان شهریار با ۱۰۰، پارک رازی با شاخص ۸۹، پاسداران با شاخص ۹۱، پردیس با شاخص ۹۶، چشمه با شاخص ۹۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۹، دماوند با شاخص ۵۱، ژئوفیزیک با شاخص ۱۰۰، شهریار با شاخص ۷۰، قدس با شاخص ۸۶، لواسانات با شاخص ۵۶ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارند.

ایستگاه‌های پاکدشت با شاخص ۱۰۹، سلامت با شاخص ۱۲۸، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۲۳، قائم با شاخص ۱۳۸، قرچک با شاخص ۱۱۰، ملارد با شاخص ۱۲۲، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۰، ورامین با شاخص ۱۱۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 589210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.