جزئیات نسل بعدی زد فلیپ و زد فولد مشخص شد

پیش از رونمایی رسمی گلکسی زد فلیپ و زد فولد چهار، جزئیات نسل بعدی این گوشی‌ها نیز فاش شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، درحالی‌که چند هفته تا زمان رونمایی رسمی گلکسی زد فولد چهار و گلکسی زد فلیپ چهار باقی مانده است، شایعاتی درمورد گلکسی زد فولد پنج و فلیپ پنج منتشر شده است. به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد ۱۵ میلیون گلکسی زد فولد چهار و گلکسی زد فلیپ چهار را به فروش برساند و از سوی دیگر عرضه ۱۰ میلیون گلکسی زد فولد پنج و گلکسی زد فلیپ پنج را برای نیمه دوم سال آینده میلادی تعیین کرده است.

گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ دو میلیون دستگاه برای Z Fold 5 و هشت میلیون دستگاه برای Z Flip 5 در نظر گرفته است. با توجه به جزئیات ارائه شده درمورد این محصولات، گوشی گلکسی زد فولد پنج از سه حسگر در پنل پشتی استفاده می‌کند که دوربین اصلی آن از وضوح ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN3 بهره خواهد برد.

علاوه بر این به دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی گوشی زد فولد پنج نیز اشاره شده است، اما ظاهراً حسگر جلوی دومی وجود نخواهد داشت. شاید شرکت سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای ارتقای دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش یا به احتمال کمتر، حذف کامل دوربین سلفی از صفحه‌نمایش داخلی است. هنوز جزئیات دوربین گلکسی زد فلیپ پنج نهایی نشده است.

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 برای گلکسی زد فولد پنج و زد فلیپ پنج استفاده کند. پیش‌بینی می‌شود که زد فولد چهار و زد فلیپ چهار به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام مجهز می‌شوند.

کد خبر 588938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.