رویداد شیرین «۳۰ سیب» در ۳۰ محله اصفهان

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای سلسله رویدادهای «۳۰ سیب» با محوریت تغذیه سالم در ۳۰ محله از مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا، هاجر ابراهیمی اظهار کرد: سلسله رویدادهای شیرین با محوریت تغذیه سالم با عنوان «۳۰ سیب» از یازدهم تیرماه آغاز شده است و تا پنجم مردادماه هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در یک محله از مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای نمایش در سه اپیزود در این برنامه ادامه داد: در این نمایش‌های طنز به پنج گام سلامتی اشاره و نکات آموزشی به شهروندان ارائه می‌شود. بین هر اجرا نیز مسابقاتی با موضوع تغذیه سالم و سبک زندگی سالم میان شرکت‌کنندگان برگزار و هدایایی از تولیدات اداره توسعه فرهنگ سلامت به برندگان اهدا می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اجرای برنامه «۳۰ سیب» در بوستان‌های محلات شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه سلامت موضوعی چندبعدی است و تمام افراد خانواده را در بر می‌گیرد، جامعه هدف ما در اجرای این برنامه نیز خانواده و تمام رده‌های سنی هستند. هنگام اجرای برنامه نیز از کودکان شرکت‌کننده دعوت می‌کنیم؛ چرا که آنها آموزش‌پذیری بهتری دارند و انتقال مفاهیم مرتبط با سلامتی در قالب نمایش، سرگرمی، مسابقه و بازی برای آنها جذابیت دارد.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مکان‌های برگزاری رویداد «۳۰ سیب» می‌توانند با شماره ۳۲۲۴۰۱۲۴ تماس بگیرند.

کد خبر 586396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.