بازار طلا از بین رفته است/ معامله‌گران احتیاط کنند

یک کارشناس بازار طلا گفت: بازار طلا از بین رفته و نوسانات قیمت طلا متغیر است، به‌نحوی‌که یک هفته صعودی و هفته بعد نزولی است؛ بنابراین توصیه می‌شود معامله‌گران حتماً پیش از خرید، بازار را بررسی و سپس اقدام به معامله کنند.

عباد محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازار طلا از بین رفته و نوسانات قیمت طلا متغیر است، به نحوی که یک هفته صعودی و هفته بعد نزولی است؛ بنابراین افراد نمی‌توانند با اطمینان معامله کنند.

وی افزود: در چنین بازاری افراد نمی‌توانند سرمایه‌های خود را در معرض معامله قرار دهند. بنابراین تا زمانی که قیمت طلا و سکه به نحوی تثبیت نشود، معاملات به خوبی انجام نمی‌شود و بازاری وجود ندارد.

این کارشناس بازار طلا گفت: در سه ماه گذشته به دلیل مسائلی همچون ضعیف بودن پول ملی، تغیرات و نوسانات انس طلا تأثیرات مشهودی داشته و قیمت طلا و سکه نوسانات قابل توجهی را پشت سر گذاشته است.

محمدولی اضافه کرد: سکه از ۱۵ میلیون ۶۰۰ هزار تومان به حدود ۱۴ میلیون تومان رسیده است، چنین تفاوت قابل توجهی اطمینان بازار را از بین برده و لازم است بازار به ثبات برسد.

وی ادامه داد: در برخی از روزها بازار طلا افزایشی و مجدداً کاهشی می‌شود؛ این موضوع منجر به این شده است که سرمایه‌گذاران و خریداران با احتیاط وارد بازار شوند، بنابراین توصیه می‌شود که معامله‌گران پیش از خرید، بازار را بررسی کرده و سپس اقدام به معامله کنند.

کد خبر 586142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.