بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بستری شد

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از بستری شدن «جمشید جهان‌زاده» بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در بیمارستان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدعباس عظیمی اظهار کرد: در تماس تلفنی با فرزانه نشاط‌خواه (همسر جمشید جهان‌زاده) مطلع شدیم این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون از چند روز قبل به دلیل مشکل قلبی و ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید لواسانی تهران بستری است.

وی در خصوص روند درمان این بازیگر پیشکسوت گفت: پزشکان هم‌اکنون وضعیت جهان‌زاده را پایدار توصیف کرده‌اند و امیدوار هستند که وی طی چند روز آینده از بیمارستان ترخیص شود.

به گزارش ایمنا، جمشید جهان‌زاده متولد ۱۳۳۰ در شهرستان گچساران از توابع استان کهگیلویه‌وبویراحمد است.

وی با بازی در فیلم سینمایی «گودال» وارد سینما شد و پس از آن در آثار سینمایی بسیاری مانند ملی و راه‌های نرفته‌اش، سرقت بی‌نقص، تابو، یوسف هور، ۱۲ صندلی، خاک و آتش، هملت، شازده کوچولوی دانمارک، ارابه مرگ، رقص شیطان، علی و دنی، آشوبگران، فریاد، تارهای نامرئی، یورش، در سرزمینی دیگر، طوفان، قانون، خط آتش، افسانه دو خواهر، جنگ نفت‌کش‌ها، عبور از تله و سرزمین آرزوها بازی کرد.

جهان‌زاده در سریال‌های بسیاری هم ایفای نقش کرده است که در این میان می‌توان به سریال‌های برنا، مرز خوشبختی، معمای شاه، زخم، چمدان، بال‌های خیس، بچه‌های بهشت، عملیات ۱۲۵، سال‌های مشروطه، نردبان آسمان، گل بارون‌زده، فرار بزرگ، چشم‌های آبی زهرا، چشم به راه و دشمن مردم اشاره کرد.

کد خبر 585952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.