آغاز طرح توسعه کتابخانه تخصصی تخت فولاد

طرح توسعه کتابخانه تخصصی مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با هدف ایجاد فضایی برای بهره‌مندی دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف در محل باغ طوبی واقع در آرامستان تاریخی تخت فولاد آغاز شد.

به گزارش ایمنا، ابراهیم عمرانی، مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور احیای کتابخانه تخصصی تخت فولاد و توسعه فضای فیزیکی مخزن کتاب، پروژه ساماندهی و افزایش مساحت کتابخانه تخت فولاد ظرف مدت دو ماه اجرا می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح فضای تحقیقی و مطالعات تخصصی در مجموعه تخت فولاد افزایش می‌یابد و گامی در راستای تسهیل‌گری برای مخاطبان و پژوهشگران برداشته می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد از وجود بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب در این کتابخانه تخصصی خبر داد و تاکید کرد: عموم شهروندان با استفاده از کارت عضویت طرح جامع کتابخانه‌های شهرداری (از هر کتابخانه اصفهان) می‌توانند از این کتابخانه استفاده کنند.

به گفته عمرانی، برای دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های مختلفی همچون تاریخ، هنر، معماری، جامعه شناسی و اصفهان شناسی کتاب‌های ارزشمندی در این کتابخانه موجود است که در حال حاضر در مجاورت توسعه کتابخانه، امکان استفاده از این آثار برای آنها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم کتابخانه تخصصی این مجموعه با رویکرد تخت فولاد شناسی و کتابخانه تخصصی رجال و مشاهیر اصفهان در اختیار همه شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 585542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.