نمایش تراژدی کُمدی «میشوسوزوکی» در تالار هنر

نمایش «میشوسوزوکی» نوشته اصغر گروسی و کارگردانی پویان عطایی تا ۱۷ تیر در سالن تماشا تالار هنر به روی صحنه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جدیدترین نمایش گروه تئاتر میعاد جوان که به روایت داستان فردی پرداخته که با مرگ خود جان انسان‌ها را نجات داده و آدم‌ها نیز در این نمایش به وعده‌های خود عمل می‌کنند. این نمایش دارای چهار شخصیت اصلی است که در جایی از زندگیشان به هم گره می‌خورند. داستان نمایش برسررساندن یک امانتی به صاحب اصلی آن است وپیام میرکی، رزیتا کروندی، امین طاهری و علی علی محمدی چهار بازیگری هستند که در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردان نمایش صحنه‌ای میشو سوزوکی درباره سبک این نمایش گفت: نمایش در سبک تراژدی کُمدی با طراحی‌های مینیمال و واقعی ساخته شده که تداعی گر عناصرگوناگون نمایش با محتوای وفای به عهد در میان انسان‌ها و ایثار و گذشت ازجان درقبال یکدیگر است.

پویان عطایی با اشاره به علاقه خود مبنی بر استفاده از موضوعات اخلاقی و انسانی، هدف خود از ساخت و طراحی این نمایش را ایجاد روحیه نوع دوستی در جامعه امروزی و پرداختن به مسائلی اخلاقی که در آن به آموزش وفای به عهد و از خودگذشتگی پرداخته، عنوان کرد.

وی افزود: این نمایش پیش از این برگزیده بیش از ۱۵ جشنواره ملی در زمینه نمایشنامه نویسی شده و گروه اجرایی تلاش کرده تا ارتباط تنگاتنگ با مخاطب امروزی برقرار کند.

اجرای نمایش «میشوسوزوکی» با حمایت دفتر تخصصی هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان (تالار هنر) از بیست‌وسوم خرداد آغاز شده و تا هفدهم تیر هر روز از ساعت ۱۹ در سالن تماشا تالار هنر به روی صحنه می‌رود که علاقمندان برای تماشای این نمایش می‌توانند با مراجعه به سایت گیشه هشت، به صورت اینترنتی با ۲۵ درصد تخفیف نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

کد خبر 585113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.