برپایی دو نمایشگاه خوشنویسی در سمیرم

همزمان با آغاز فصل تابستان دو نمایشگاه خوشنویسی از دو هنرمند این رشته در شهر سمیرم برپا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نمایشگاه خوشنویسی گلستان خط از مجموعه آثار خطاطی رضوان افشاری در نگارخانه هزارچشمه واقع در مجتمع فرهنگی هنری غدیر سمیرم، برگزار شده است و تا فردا _جمعه دهم تیرماه_ ادامه دارد.

این نمایشگاه که شامل آثار نقاشی، خط و خوشنویسی در سبک ترکیبی این هنرمند است روز شنبه _چهارم تیرماه_ با حضور فعالان فرهنگ و هنر و رسانه، جمعی از هنرمندان و مسئولان سمیرم افتتاح شد و فردا خاتمه می‌یابد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه امروز و فردا از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب به نگارخانه هزارچشمه واقع در خیابان شریعتی، مجتمع فرهنگی و هنری غدیر مراجعه کنند.

همچنین امروز _نهم تیرماه_ ساعت ۱۹ نمایشگاهی از آثار خوشنویسی محمود نادری از مدرسان انجمن خوشنویسان ایران در آموزشگاه هنرهای تجسمی سیاه‌مشق افتتاح خواهد شد و تا چهاردهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

محمود نادری متولد سال ١٣۶٠ در شهرستان سمیرم و دانش‌آموخته رشته هنر است. وی در سال ۱۳۹۰ موفق به کسب مدرک هنری فوق ممتاز از انجمن خوشنویسان ایران شد.

نگارش کتابی شامل برگزیده آثار خوشنویسی وی در کتابی تمام رنگی با عنوان "قلمرو"، برپایی نمایشگاه خوشنویسی گروهی در شهرهای مشهد و قم در سال‌های ۸۳ و ۸۶، برپایی نمایشگاه انفرادی در بوشهر در سال‌های ۸۶ و ۹۳، برپایی نمایشگاه انفرادی در اصفهان و سمیرم در سال‌های ۸۸، ۸۹ و ۸۵ و نمایشگاه جمعی دانشجویی در سال ۱۳۸۵ از جمله فعالیت‌های این هنرمند خوشنویس است.

کد خبر 585083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.