لیتوانی میزبان زیباترین مرکز گردشگری اروپا برای دیجیتال نومدها

دیجیتال نومدهای لیتوانی از فرصت کسب درآمد در زیباترین مرکز کاری اروپا برخوردار هستند و می‌توانند حین انجام فعالیت‌های کاری خود از تماشای بی‌نظیرترین چشم‌اندازها نهایت لذت را تجربه کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دیجیتال نومد به افرادی اشاره دارد که به صورت سیار و حین گردشگری از طریق فناوری‌های مخابرات از راه دور به کسب درآمد می‌پردازند و به سبک کوچ‌نشینان زندگی می‌کنند. لیتوانی میزبان منطقه بسیار زیبایی با یک صومعه ۳۰۰ ساله است که به عنوان مرکزی اداری برای دیجیتال نومدها عمل می‌کند. مسافران مشغول به انجام فعالیت‌های تجاری آنلاین می‌توانند در صومعه حضور پیدا کنند و حین انجام کار خود به برقراری ارتباط با راهبان آن بپردازند.

صومعه در محیطی سبز واقع شده است و همین ویژگی، امکان پیوند گردشگران را با طبیعت فراهم می‌آورد، ضمن این‌که انجام فعالیت‌های تجاری آنلاین در فضای داخلی آن، به آرامش برای دیجیتال نومدها منجر می‌شود. این مکان مقدس، بزرگ‌ترین صومعه سراسر لیتوانی به‌شمار می‌رود که به خاطر سبک معماری باروک خود در سراسر کشور شهرت دارد. سقف‌های داخلی این مکان معنوی، به زیبایی تمام طراحی شده است و اتاق‌های کلاسیک آن، با سقف‌های چوبی زیبا پوشیده است. اتاق مطالعه بسیار اعجاب‌انگیزی نیز در این مکان وجود دارد که در زیر سایه درختان انبوه محصور شده است و محیطی دنج برای انجام کار دیجیتال نومدها به حساب می‌آید.

آب‌های اطراف منطقه، امکان شنا را برای شاغلان از راه دور، پس از انجام کار سخت فراهم می‌آورد و رستوران نزدیک آن، لیستی از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه را از سراسر اروپا در اختیار آنان قرار می‌دهد.

بزرگ‌ترین صومعه لیتوانی در قرن هفدهم ساخته شد و به عنوان یک مکان شاهکار سبک باروک، آثار هنری ساخته شده توسط بسیاری از هنرمندان ایتالیایی را در بر گرفت. این مکان مقدس بیش از ۱۰۰ نقاشی دیواری اعجاب‌انگیز را در بر گرفته و از مجسمه‌های مرمری بسیاری برخوردار است.

کد خبر 584462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.