تلویزیون هوشمند Y1S Pro وان‌پلاس معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون هوشمند Y1S Pro وان‌پلاس با صفحه‌نمایش ۵۰ اینچی 4K به‌زودی معرفی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت وان‌پلاس تلویزیون Y1S Pro تحت سری Y را در آوریل با صفحه‌نمایش ۴۳ اینچی عرضه کرد و به‌زودی شاهد معرفی مدل ۵۰ اینچی در این سری خواهیم بود. مدل ۵۰ اینچی Y1S Pro ظاهراً شبیه نسخه ۴۳ اینچی خواهد بود و با صفحه‌نمایش 4K با عمق رنگی ۱۰ بیتی عرضه می‌شود.

علاوه بر این، تلویزیون هوشمند Y1S Pro وان‌پلاس ۵۰ اینچی از فناوری MEMC و HDR10 و بلندگوهای ۲۴ واتی با پشتیبانی از Dolby Audio بهره خواهد برد. تلویزیون آینده وان‌پلاس می‌تواند با دیگر دستگاه‌های این شرکت ارتباط یکپارچه برقرار کند. با استفاده از قابلیت کنترل هوشمند صدا (Smart Volume Control) می‌توان صدای تلویزیون را با ساعت وان‌پلاس تنظیم کرد. محصول ذکر شده دارای قابلیت تشخیص خواب (Sleep Detection) خواهد بود.

تصاویر ارائه شده در وب‌سایت‌های وان‌پلاس هند و آمازون نشان می‌دهد که مدل ۵۰ اینچی Y1S Pro مانند مدل ۴۳ اینچی دارای هشت گیگابایت حافظه رم خواهد بود. شرکت وان‌پلاس هنوز اعلام نکرده است که Y1S Pro جدید در چه تاریخی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد، اما پیش‌بینی می‌شود که این محصول در کنار Nord 2T در هند عرضه شود که تاریخ معرفی آن با توجه به شایعات ۲۷ ژوئن است.

کد خبر 584285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.