خدمات؛ بیشترین درخواست شهروندان خمین از شهرداری

مسئول سامانه۱۳۷ شهرداری خمین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری، ۱۲۱ تماس با سامانه۱۳۷ شهرداری برقرار شده است.

محمد چوگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری ۱۲۱ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری خمین طی سه ماهه نخست امسال، اظهار کرد: حدود ۷۹ تماس مربوط به خدمات شهری، ۲۶ تماس مربوط به حوزه عمران، هفت تماس مربوط به حوزه حمل‌ونقل و مابقی مربوط به سایر حوزه‌های شهرداری است.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری پل ارتباطی میان شهروندان و شهرداری است، افزود: شهروندان در فروردین‌ماه ۲۴ تماس، اردیبهشت‌ماه ۴۹ تماس و خردادماه ۴۸ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار و نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود را بیان کردند.

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری خمین خاطرنشان کرد: بیشترین مطالبه شهروندان خمین از شهرداری مربوط به نظافت شهر، آبیاری فضای سبز شهری و لکه‌گیری آسفالت معابر و خیابان بوده است.

چوگری ادامه داد: تمام پیشنهادات، نظرات و مطالبات شهروندان به حوزه‌های مربوطه ارجاع داده شده است و مسئولان پیگیر مطالبات شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ از مسئولان شهرداری برای اجرای آسفالت بلوار کشاورز و جدول‌گذاری معابر تشکر کردند، تصریح کرد: شهروندان خمین می‌توانند در تماس با سامانه ۱۳۷ نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود درخصوص مسائل مختلف شهری که رفع آن به شهرداری مربوط می‌شود را اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 584269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.