بیت کوین به بیش از ۲۱ هزار دلار رسید

براساس آخرین تحلیل تکنیکال انجام شده پیش‌بینی یک روند خنثی و نوسانی بیت کانال ۲۰ تا ۲۲ هزار واحد را برای بیت‌کوین خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمرزارزها امروز روز سرسبزی را سپری کرد، بیت کوین مجدد به بالای سطح ۲۱ هزار دلار رسید و رشد دو درصدی را تجربه کرد، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای بهبود یافت و به ترتیب به ۹۲۲ و ۴۳ میلیارد دلار رسید، از مهم‌ترین اخبار امروز به حمایت ژائو از پروژه‌های با کیفیت ارزهای دیجیتال اشاره کرد که متن کامل خبر در این یادداشت قرار داده شده است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۱ هزار و ۱۱۹ دلار

تغییرات: رشد ۲.۱۷ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۱۶۹ دلار

تغییرات: رشد ۵.۵۸ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۳۵ دلار و ۷۶ سنت

تغییرات: رشد ۴.۴۴ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۹۹ دلار

تغییرات: رشد ۵.۲۳ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۷۲ دلار

تغییرات: رشد ۱۳.۵۱ درصدی

سولانا (SOL): ۳۹ دلار و ۹۲ سنت

تغییرات: رشد ۷.۶۲ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۶۱ دلار

تغییرات: رشد ۳.۲۲ درصدی

پولکادات (DOT): هشت دلار و هشت سنت

تغییرات: رشد ۵.۹۳ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۵۲ دلار

تغییرات: افت ۲.۵۹ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۹ دلار و ۵۱ سنت

تغییرات: رشد ۹.۲۵ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین به بیش از ۲۱ هزار دلار رسید

حمایت: ۲۰ هزار دلار.

مقاومت: ۲۶ و ۳۰ هزار دلار.

پیش بینی: سطح ۲۰ هزار دلار حفظ شده است و این مهم‌ترین اتفاق برای بیت کوین است، امروز شاهد یک کندل صعودی بودیم اما در پس عرضه‌های شدید کمی قیمت کاسته شد و کندل به صورت دوجی درآمد، پیش بینی که داریم این است که بیت کوین در همین محدوده‌های قیمتی شاهد نوساناتی باشد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

بیت کوین به بیش از ۲۱ هزار دلار رسید

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها

بیت کوین به بیش از ۲۱ هزار دلار رسید

ارزش بازار حوزه دیفای

بیت کوین به بیش از ۲۱ هزار دلار رسید

شاخص ترس و طمع بیت کوین

بیت کوین به بیش از ۲۱ هزار دلار رسید

روند شاخص ترس و طمع

بیت کوین به بیش از ۲۱ هزار دلار رسید

اخبار بازار رمزارزها

سازمان نظارت مالی سوئیس از ناظران مالی می‌خواهد تا از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال محافظت کنند

به گفته رئیس سازمان نظارت مالی سوئیس (FINMA) معاملات ارزهای دیجیتال به طور فزاینده‌ای شبیه به بازار سهام ایالات متحده در اواخر دهه ۱۹۲۰ است و در آن انواع سوءاستفاده‌های مالی مانندپامپ و دامپ رایج است. این مقام عالی رتبه معتقد است که سازمان‌های نظارتی در سراسر جهان باید برای تضمین حمایت از سرمایه گذاران بیشتر تلاش کنند.

یونی‌سوآپ در میزان کارمزد کاربران از اتریوم پیشی گرفت

طبق گزارش بلومبرگ، یونی‌سوآپ که بزرگترین صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال می‌باشد از نظر کارمزد از شبکه اتریوم پیشی گرفته است. این پرچمدار صرافی‌های غیرمتمرکز بیش از ۴ میلیون دلار کارمزد ایجاد کرده است، در حالی که اتریوم به دلیل کارمزدهای پایین راه‌حل‌های لایه دوم کاهش قابل توجهی را در فعالیت کاربران تجربه کرده است.

دانشگاه نامیبیا در سال ۲۰۲۴ مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌ی فناوری بلاک چین ارائه می‌کند

ساموئل نونگولو، رئیس بخش فناوری اطلاعات دانشگاه نامیبیا (UNAM)، اعلام کرده است که این مرکز در نظر دارد دوره‌ای را مرتبط با فناوری بلاک‌چین از سال ۲۰۲۴ ارائه دهد. نونگولو در مصاحبه با پایگاه خبری بیتکوین دات‌کام اعلام کرد که امیدوار است این دوره‌ی آموزشی باعث ایجاد زیرساخت برای رشد استارتاپ‌های فناوری در این کشور شود.

قیمت توکن ثورچین پس از راه‌اندازی شبکه اصلی آن ۱۶ درصد افزایش یافت

قیمت توکن ثورچین، پس از اینکه به‌طور رسمی شبکه اصلی آن در ۲۲ ژوئن (۱ تیر) راه‌اندازی شد، ۱۶ درصد افزایش یافت. علاوه بر این، تیم توسعه‌دهنده این توکن طی کمپینی در صرافی بایننس اعلام کرد که یک میلیون دلار توکن ثورچین را به کاربران این صرافی پاداش می‌دهد. قیمت توکن ثورچین در حال حاضر به ۲.۱۶ دلار رسیده و در یک هفته گذشته حدود ۳۱ درصد رشد کرده است.

پل میان‌زنجیره‌ای هورایزن ۱۰۰ میلیون دلار هک شده است

هورایزن (Horizon)، یک پل میان‌زنجیره‌ای ویژه توکن‌های غیرمثلی که تیم هارمونی (Harmony) آن را توسعه داده، هک شده و ۱۰۰ میلیون دلار را از دست داده است. تیم هارمونی قصد دارد با همکاری با مقامات ملی و کارشناسان حوزه بلاک چین این مسئله را بررسی کند. در حال حاضر، در آدرس هکر ۹۹ میلیون دلار اتریوم وجود دارد. گفتنی است که پس از انتشار اخبار مربوط به این هک، قیمت توکن هارمونی حدود ۹ درصد کاهش یافت.

همسر جان مک‌آفی یک سال پس از مرگ شوهرش همچنان به‌دنبال کالبدشکافی دوباره است

همسر جان مک‌آفی همچنان باور دارد که مرگ همسرش نتیجه خودکشی نبوده و کمپینی را راه‌اندازی کرده است تا دولت اسپانیا را تحت فشار قرار دهد و جسد شوهرش را آزاد کند. یک سال از پیدا شدن جسد جان مک‌آفی در سلول زندانی در اسپانیا می‌گذرد و بقایای جسد او هنوز در سردخانه اسپانیایی قرار دارد که در آن کالبدشکافی اولیه انجام شده بود. گفتنی است که مک‌آفی بیشتر به خاطر بنیان‌گذاری شرکت امنیت رایانه‌ای مک‌آفی (McAfee Corp) شهرت داشت و یک میلیونر ارزهای دیجیتال محسوب می‌شد.

ژائو قصد دارد از پروژه‌های با کیفیت موجود در صنعت ارزهای دیجیتال حمایت کند

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، گفته است که بایننس قصد دارد به فعالان صنعت ارزهای دیجیتال کمک کند تا زنده بمانند و مهم نیست که چیزی از کمک‌های خود به دست می‌آورد یا نه. با این حال، او اضافه کرده است که پروژه‌های بد باید شکست بخورند و بایننس قصد ندارد به آنها کمک مالی کند. ژائو در حالی نظرات خود را به اشتراک گذاشته است که چند روز قبل، هستر پیرس، عضو ارشد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گفته بود از کمک‌های مالی برای شرکت‌های فعال در صنعت ارز دیجیتال پشتیبانی نمی‌کند

صرافی ارزهای دیجیتال کوین فلکس امکان برداشت را به حالت تعلیق درآورد

صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال کوین فلکس (CoinFLEX) به دلیل شرایط نامطلوب بازار و تردید نسبت به یک شرکت که از آن نام نبرده، امکان برداشت را متوقف کرده است. این پلتفرم معاملاتی قصد دارد امکان برداشت وجه را تا ۳۰ ژوئن (۹ تیر) به طور کامل از سر بگیرد. کوین فلکس همچنین عنوان کرده است که شرکت مورد تردید مذکور صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital) نیست.

پلتفرم معاملاتی آپ‌هولد به‌خاطر تحریم‌های آمریکا از ونزوئلا خارج خواهد شد

پلتفرم معاملاتی آپ‌هولد (Uphold) اعلام کرده است که به‌دلیل تحریم‌های اعمال‌شده توسط دولت ایالات متحده، پشتیبانی از کاربران ونزوئلایی خود را لغو خواهد کرد. این پلتفرم گفته است که به‌دلیل پیچیدگی‌های فزاینده پیروی از تحریم‌های ایالات متحده، قصد دارد با اکراه از ونزوئلا خارج شود. آپ‌هولد به کاربران ونزوئلایی خود توصیه کرده که وجوه خود را در اسرع وقت برداشت کنند. معامله ارزهای دیجیتال برای مشتریان ونزوئلایی پلتفرم مذکور در روز ۳۱ جولای (۹ مرداد) متوقف می‌شود و تمام حساب‌های این افراد از ۳۰ سپتامبر (هشتم مهر) به‌طور کامل محدود خواهد شد.

متا قصد دارد توکن‌های غیرمثلی در استوری اینستاگرام را با استفاده از پلتفرم واقعیت افزوده اسپرک ای‌آر آزمایش کند

شرکت متا اعلام کرده است که قصد دارد آزمایش توکن‌های غیرمثلی (NFT) در استوری اینستاگرام را از طریق پلتفرم واقعیت افزوده خود یعنی اسپارک ای آر (Spark AR) آغاز کند. این شرکت همچنین اعلام کرد به محض اینکه این ویژگی در فیس‌بوک راه‌اندازی شود، خالقان آثار و جمع‌آوری کنندگان می‌توانند کلکسیون دیجیتال خود را در فیس‌بوک و اینستاگرام منتشر کنند.

مکس کایزر می‌گوید که ETF های آتی وحشتناک هستند

مکس کایزر (Max Keiser)، مجری معروف آمریکایی و یکی از طرفداران بیت کوین، نظر خود را در مورد عدم وجود یک صندوق قابل‌معامله بورسی معاملات نقدی بیت کوین (ETF) ارائه کرده و گفته است که رد درخواست‌های معامله‌گران توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) غیرمنصفانه است. کایزر گفته است که ETF های آتی وحشتناک بوده و تقریباً هرگز کار نمی‌کنند. او باور دارد که این نوع ETF ها برای سرمایه‌گذاران خرد و مؤسسات مناسب نیستند. به نظر کایزر، نوعی فساد در این زمینه وجود دارد و بسیاری از افراد نمی‌خواهند بیت کوین موفق شود؛ چراکه آنها و سیستم بانکی را به چالش می‌کشد.

وزارت خزانه‌داری اسپانیا الزامات جدید گزارش دهی و مالیات ارزهای دیجیتال را اعلام کرد

وزارت خزانه‌داری اسپانیا مجموعه جدیدی از الزامات در رابطه با گزارش دهی و مالیات دارایی‌های ارزهای دیجیتال در این کشور معرفی کرده است. این قوانین جدید شامل تعهد مالیات‌دهندگان به افشای تمام دارایی‌های مبتنی بر ارزهای دیجیتال خود به مقامات مالیاتی و همچنین افشای ارزش آنها به یورو می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که افشای جزئیات معاملات با آدرس مبدا و مقصد تراکنش‌ها نیز بخش دیگری از این قوانین مالیاتی جدید اسپانیا برای ارزهای دیجیتال است.

نقشه بازار

بیت کوین به بیش از ۲۱ هزار دلار رسید

کد خبر 583866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.