گلکسی زد فولد ۴ چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد ۴ احتمالا از تراشه Snapdragon 8+ Gen1 و ۱۲ گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این اعلام شده بود که گلکسی زد فولد چهار سامسونگ به جدیدترین تراشه پرچم‌دار کوالکام یعنی Snapdragon 8+ Gen1 مجهز خواهد شد. درحال‌حاضر جزئیات مربوط به بنچمارک این گوشی در وب‌سایت گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این دستگاه به سیستم روی چیپ Snapdragon 8+ Gen1 مجهز خواهد بود.

گلکسی زد فولد چهار با تراشه Snapdragon 8+ Gen1 در بخش عملکرد تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیاز ۱۳۵۱ و ۳۸۰۸ را به دست آورده است؛ این مدل احتمالاً حداقل ۱۲ گیگابایت رم دارد. امتیاز بنچمارک هیچ دید واقعی از عملکرد دستگاه ارائه نمی‌دهد؛ کوالکام ادعا می‌کند تراشه پرچمدارش از نظر عملکرد پردازشی ۱۰ درصد و از نظر فرکانس پردازنده گرافیکی نیز ۱۰ درصد نسبت به نسل قبلی آن سریع‌تر است.

شرکت کوالکام مدعی شده است که مصرف انرژی پردازنده مرکزی و گرافیکی سیستم روی چیپ Snapdragon 8+ Gen1 تا ۳۰ درصد نسبت به قبل بهتر شده است؛ بنابراین گلکسی زد فولد چهار می‌تواند با باتری کوچک‌تر، عمر باتری بهتری را با هربار شارژ به کاربر ارائه دهد. با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گلکسی زد فولد چهار اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه منتشر خواهد شد.

کد خبر 582069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.