تداوم غبار محلی و پایداری جوی تا ۳ روز آینده در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی پایدار تا سه روز آینده بر روی استان خبر داد و گفت: غبار صبحگاهی در مناطق شرقی و مرکزی دور از انتظار نیست اما به وضعیت مخاطره‌آمیز نخواهد رسید.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار تا سه روز آینده در استان است و آسمان در بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید در ساعت‌های بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود.

وی از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و افزود: دمای هوای اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعت‌ها به ۳۲ درجه سانتی‌گراد و کمینه صبح فردا به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گرم‌ترین نقطه استان را کاشان با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: خنک‌ترین نقطه نیز میمه با دمای ۹ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

وی گذر موج ناپایداری از غرب اصفهان در روزهای گذشته را بدون بارش قابل ثبت در ایستگاه‌های هواشناسی دانست و خاطرنشان کرد: اکنون شرایط برای افزایش ابر در مناطق غرب یا گردوخاک در بخش‌های شرقی وجود ندارد اما غبار صبحگاهی در مناطق شرقی و مرکزی دور از انتظار نیست که مانند شرایط هفته گذشته به وضعیت مخاطره‌آمیز نخواهد رسید.

کد خبر 579106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.