اوپو تبلت Pad Air  و هدفون Enco R را معرفی کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اوپو از تبلت Pad Air با نمایشگر ۱۰ اینچی و هدفون Enco R رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اوپو پد ایر (Oppo Pad Air) دومین تبلت اندرویدی اوپو محسوب می‌شود که از صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی LCD و پردازنده Snapdragon 680 و باتری ۷۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این محصول دارای صفحه‌نمایش ۱۰.۳۶ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر ۱۲۰۰ * ۲۰۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. تبلت جدید شرکت اوپو از اسپیکر چهارگانه با استاندارد Dolby Atmos استفاده می‌کند و فقط ۴۴۰ گرم وزن دارد.

تبلت Pad Air اوپو از دوربین هشت مگاپیکسلی برای پنل پشتی و دوربین پنج مگاپیکسلی در پنل جلویی استفاده می‌کند. این محصول برای پردازش وظایفت مختلف از سیستم روی چیپ کوالکام Snapdragon 680 استفاده می‌کند و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند حافظه ذخیره‌سازی دستگاه را از طریق کارت حافظه میکرو SD ارتقا دهد.

تبلت اوپو Pad Air در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری وارد بازار می‌شود، کانفینگ پایه با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۹۵ دلار و قوی‌ترین کانفینگ آن با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۵۵ دلار قیمت دارد. اوپو لوازم جانبی مختلفی مانند کاور مجهز به صفحه‌کلید و قلم لمسی را با قیمت ۵۲ و ۴۵ دلار عرضه می‌کند. عرضه تبلت اوپو از روز اول ژوئن ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

هدفون توگوشی Enco R اوپو که اخیراً رونمایی شده است، دارای درایور ۱۳.۴ میلی‌متری است و از کدک‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند. شرکت تولیدکننده اعلام کرده است که این هدفون هنگام برقراری تماس از طریق هوش مصنوعی نویز را کاهش می‌دهد. هدفون Enco R با هر بار شارژ تا چهار ساعت موسیقی پخش می‌کند و در صورت استفاده از کیس، مجموعه شارژدهی به ۲۴ ساعت می‌رسد. این هدفون از طریق بلوتوث ۵.۲ به دستگاه مورد نظر متصل می‌شود، قیمت آن نیز ۴۵ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 577436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.