۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
افزایش ۷۳هکتاری بافت فرسوده آذرشهر

شهردار آذرشهر گفت: طرح افزایش ۷۳هکتاری محدوده بافت فرسوده آذرشهر و نقشه واحد این بافت در کمیسیون ماده پنج معماری و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «میثم مقدم» با اعلام خبر تصویب افزایش محدوده بافت فرسوده آذرشهر، اظهار کرد: با پیگیری جدی شهرداری و اعضای شورای شهر و همکاری معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی، طرح افزایش محدوده بافت فرسوده آذرشهر از ۱۵ هکتار به ۸۸ هکتار، پس از نزدیک ۱۶ سال به تصویب کمیسیون ماده پنج شورای عالی معماری و شهرسازی استان رسید.

وی افزود: پس از ابلاغ این طرح مالکان املاک واقع در محدوده بافت فرسوده می‌توانند از تسهیلات ویژه شهرداری و تسهیلات بانکی جهت نوسازی و بازسازی املاک خود بهره‌مند شوند.

شهردار آذرشهر خاطرنشان کرد: با پیگیری ویژه شهرداری بخش عمده‌ای از محله کشک و محله پازیکو که از طرح بافت فرسوده حذف شده بود، مجدداً مشمول تسهیلات بافت فرسوده شد.

به گزارش ایمنا، آذرشهر از شهرهای باختری استان آذربایجان‌شرقی و نهمین شهر پرجمعیت استان است. جمعیت آذرشهر بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۴۴ هزار و ۸۸۷ نفر و تعداد خانوارهای ساکن این شهر ۱۴ هزار و ۳۴۳ خانوار است.

کد خبر 575907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.