تخفیف ۳۰ درصدی خدمات مهندسی بافت فرسوده

شهردار آذرشهر از اعمال تخفیف ۳۰ درصدی خدمات مهندسی بافت فرسوده خبر داد و گفت: با تصویب طرح افزایش بافت فرسوده از ۱۵ به ۸۸ هکتار، مدیریت شهری در نظر دارد خدمات و تسهیلات ویژه‌ای برای ساکنان بافت و اهالی محدوده در نظر بگیرد.

میثم مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با رئیس دفتر نظام مهندسی شهرستان آذرشهر، از این پس همه خدمات مهندسی ارائه شده از سوی دفتر نظام مهندسی شهرستان با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری و پیگیری رئیس دفتر نظام مهندسی شهرستان، افزود: این اقدام الگوی مناسبی از همکاری بین‌بخشی در بخش مدیریت شهری است.

شهردار آذرشهر با بیان اینکه به منظور نوسازی و بازسازی بناهای این منطقه حمایت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با تصویب طرح افزایش بافت فرسوده از ۱۵ به ۸۸ هکتار، شهرداری و شورای اسلامی شهر در نظر دارد خدمات و تسهیلات ویژه‌ای برای ساکنان بافت و اهالی محدوده در نظر بگیرد.

به گزارش ایمنا، آذرشهر یکی از شهرهای باختری استان آذربایجان‌شرقی است. جمعیت این شهر بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۴۴ هزار و۸۸۷ نفر بوده است و نهمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان‌شرقی به‌شمار می‌رود.

کد خبر 575930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.