پیش‌بینی ۵۳۰۰ تن برای آسفالت‌ریزی معابر آذرشهر

شهردار آذرشهر از پیش‌بینی ۵۳۰۰ تن آسفالت‌ریزی در پروژه‌های عمرانی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم مقدم بعد از ظهر _ امروز چهارشنبه بیست‌ودوم تیرماه_ در نشستی با خبرنگاران، با بیان اینکه زمانی که شهرداری آذرشهر را تحویل گرفتم تنها یک قطعه زمین از اراضی تکانلو متعلق به این مجموعه بود، اظهار کرد: اغلب زمین‌های شهرداری مورد طمع واقع و با جعل سند و کلاهبرداری از طریق فروش مال مورد تعدی قرار گرفته بود، بیشتر از ۱۷ سال مشکل زمین‌های اراضی تکانلو وجود داشت، اما طی عهدی که با مردم و شورای شهر داشتیم مشکلات این زمین‌ها را مورد پیگیری قرار دادیم و قسمتی از زمین‌های به فروش رسیده را عودت و از طریق دستگاه قضائی پیگیر عودت مابقی هستیم.

وی افزود: در این راه با سختی‌های زیادی مواجه بودیم، شکایت کیفری علیه شهردار و شایعه پراکنی بخشی از دشواری‌هایی بود که بحمدالله بر آن فاق شدیم. برای احقاق حقوق مردم با هیچ کس مسامحه و مصالحه نخواهیم داشت.

شهردار آذر با بیان اینکه قطعات ۵۰ تن از مالکان اراضی که علی‌رغم استحقاق زمین تا کنون زمینی دریافت نکرده‌اند، در اولین فرصت از سوی شهرداری تحویل خواهد شد، خاطرنشان کرد: تابلوهایی که در اراضی تکانلو قرار می‌دادیم کنده و جابه‌جا می‌شد، اما با ایجاد باکس بتنی جلوی این کار را گرفتیم و با اعلان سراسری تا به امروز هیچ شکایت مؤثری درخصوص اراضی تکانلو علیه شهرداری آذرشهر صورت نگرفته است.

مقدم در رابطه با پرونده شهرداری و شورای شهر آذرشهر و تشکیل شبکه چند نفره اختلاس اموال شهرداری، گفت: این پروند ۳۴ نفر متهم دارد و گفته می‌شود یکی از بزرگترین پرونده‌های مفاسد اقتصادی استان آذربایجان شرقی است که در شعبه یک دادگاه کیفری یک استان در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه آرشیو پرونده‌های شهرداری آذرشهر از وضعیت تأسف آوری برخوردار است. تاکید کرد: ایجاد سیستم Gis را طی لایحه‌ای به شورای شهر پیشنهاد کردیم و موافقت و حمایت لازم از سوی شورای شهر صورت گرفت.

شهردار آذرشهر اضافه کرد: نزدیک ۲۲ سال است ممیزی املاک در شهر آذرشهر اتفاق نیفتاده است و با سیستم Gis زمینه حل این مشکل فراهم خواهد شد.

مقدم تصریح کرد: در دوره‌های قبل شهربازی آذرشهر خارج از ضابطه واگذار گردیده بود و تا زمانی که پیمانکار خلع ید نگردد، شهرداری قادر به ارائه خدمات به شهروندان عزیز نخواهد بود، البته اخیراً با تلاش شهرداری و شورای شهر شهربازی تعیین تکلیف و کلیه حقوق شهرداری مسترد گردیده است.

وی با بیان اینکه در بحث پروژه‌های عمرانی حداقل ۵۳۰۰ تن آسفالت پیش‌بینی کرده‌ایم، گفت: علاوه بر این اصلاح تقاطع هندسی بلوار رسالت- دانش، ایجاد پارک حاشیه‌ای و راه اندازی دوربین‌های نظارتی شهر از جمله دیگر اقداماتی است که در روزهای آتی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 588016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.