چه خبر از تئاتر اصفهان؟

با فروکش کردن تب کرونا و پایین آمدن مرگ و میر، اجرای نمایش‌ها نیز به حال و هوای پیش از این ویروس منحوس بازگشته است و این روزها چندین تئاتر کمدی و کودک وانتقادی در شهر در حال اجرا هستند.

به گزارش خبرنکار ایمنا، این روزها از تئاتر «داوین چی» با بازی سعید یاردوستی تا «گربه شور» به کارگردانی امید نیاز و چندین نمایش کودک و کمدی انتقادی روی صحنه هستند که در ادامه این مطلب برنامه آنها را در خبرگزاری ایمنا می‌خوانید:

«داوین چی» با بازی سعید یاردوستی

جدیدترین نمایش کمدی امسال اصفهان، نمایش کمدی «داوین چی» با بازی سعید یاردوستی، احسان سلمانی، اسماعیل خاقانی، هادی مسعودی، علی رمضانیان با نویسندگی و کارگردانی سامان مدنی از ۲۹ اردیبهشت ماه تا سه شنبه ۳ خردادماه از ساعت ۲۰ در سالن هلال احمر اصفهان به روی صحنه می‌رود.تماشای این نمایش برای کودکان ممنوع است. برای خرید بلیت این نمایش می‌تواند به درگاه اینترنتی گیشه هشت مراجعه کنید.

نویسنده و کارگردان: سامان مدنی

تهیه کننده: امیررضا قائد امینی

«گربه شور» به کارگردانی امید نیاز

نمایش کمدی «گربه شور»، به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز و با ترکیبی از بازیگران پیشکسوت و جوان از جمله حسن جویره، اسماعیل موحدی و جواد مدنی تا ۳۰ اردیبهشت از ساعت ساعت ۲۰:۱۵ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اجرا می‌شود.تماشای این نمایش برای کودکان توصیه نمی‌شود.برای خرید بلیت این نمایش می‌تواند به درگاه اینترنتی گیشه هشت مراجعه کنید.

نویسنده و کارگردان: امید نیاز

تهیه کننده: رضا فروزنده و کامران کریمی

مجری طرح و مدیر تولید: بهمن مارانی

نمایش کمدی انتقادی «شاه دزد» با حضور پیشکسوتان

نمایش کمدی انتقادی «شاه دزد» از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰ تا روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور پیشکسوتانی چون مرتضی کیوانداریان در سالن آمفی‌تئاتر سیتی سنتر اصفهان به نویسندگی و کارگردانی مهدی شهداد به روی صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش احمد خوانساری، شهریار دخانی، شهزاد صابری، مژگان طالبی، مرتضی کیوانداریان و سیف اله نامداری هستند. آهنگساز این نمایش محمد نامداری است. برای خرید بلیت این نمایش می‌تواند به درگاه اینترنتی گیشه هشت مراجعه کنید.

نویسندگی و کارگردان: مهدی شهداد

مدیر تولید: احمد خوانساری

دستیار اول کارگردان: شهرزاد صابری

«با کفش‌های سیندرلا راه می‌روم»

نمایش «با کفش‌های سیندرلا راه می‌روم» به نویسندگی و کارگردانی فرانک کیانی تا دهم خردادماه در پردیس سینمایی سیتی سنتر روی صحنه است.

این داستان اقتباسی از قصه سیندرلا به صورت مدرن شده و تلفیقی با انیمیشن است. سیندرلا که در قصری باشکوه و شرایطی رؤیای زندگی می‌کرد، با از دست دادن پدر، خدمتکار همان قصر و نامادری و ناخواهری‌ها می‌شود، اما شرایط یکسان نمی‌ماند و او با کمک جادوی فرشته‌ای، با عنوان عروس پادشاه پای در قصری زیباتر می‌گذارد.

«با کفش‌های سیندرلا راه می‌روم» شامل ۳۰ بازیگر پیشکسوت و جوان تئاتر و ورزشکاران آکروبات است، و عادل یوسفی بازیگر جوان تئاتر، نقش شاهزاده را ایفا می‌کند. بیژن گنجعلی و احمد خوانساری و رؤیا زیرک قشقایی بازیگران پیشکسوت این اثر هستند. بخشی از تیم که نقش دختران قصر را بر عهده دارند نیز ورزشکاران آکروبات هستند و برای اولین بار جواد کاظمی، داور بین‌المللی آکروبات همراه نمایش خواهد بود. این نمایش با تلفیق سینما و تئاتر اجرا می‌شود و حتی در بخش‌هایی از اجرا، از انیمیشن استفاده شده است.

نمایش «با کفش‌های سیندرلا راه می‌روم» از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد در سالن شماره ۶ پردیس سینمایی سیتی سنتر اجرا می‌شود.علاقمندان می‌توانند جهت خرید بلیط این نمایش به سایت گیشه هشت مراجعه کنند.

نویسنده و کارگردان: فرانک کیانی

مشاور آکروبات: جواد کاظمی، داور بین‌المللی آکروبات

تئاتر کودک «عجله نکن سنجاقک»

تئاتر کودک «عجله نکن سنجاقک» به کارگردانی حسن وحید دستجردی و نویسندگی امیر بهبودنیا، تا ۳۰ اردیبهشت ماه در خانه کودک اصفهان به روی صحنه می‌رود.

دراماتورژ «تئاتر عجله نکن سنجاقک» برعهده فرشته شاه‌بندری بوده است. در این تئاتر حشره‌هایی، در کنار یکدیگر جمع می‌شوند تا در مورد مهر، محبت و عاطفه از بین رفته صحبت کنند.

گفتنی است علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند از تاریخ ۱۷ تا ۳۰ اردیبهشت، ساعت ۱۸ به خانه کودک، حدفاصل سی‌وسه‌پل تا پل آذر (بوستان کودک) مراجعه کنند.

کارگردان: حسن وحید دستجردی

دراماتورژ: فرشته شاه‌بندری

نویسنده: امیر بهبودنیا

کد خبر 575824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.