۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
پیاده‌روی در شهر رنگارنگ مکزیک

خانه‌های رنگارنگ، جاذبه‌های توریستی و معماری تماشایی شهر میگل‌دی‌آلنده، هر سال گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهر «میگل‌دی‌آلنده» (San Miguel de Allende) که در قلب مکزیک و ایالت «گوآناخواتو» قرار دارد، هر سال گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. ترکیبی از سبک معماری باروک، نئوکلاسیک و نئوگوتیک در ساختمان‌های شهر، به‌ویژه در کلیسای سنگی صورتی قرن هجدهم آن دیده می‌شود. خیابان‌های سنگفرش‌شده، هتل‌ها و رستوران‌های افسانه‌ای، موزه‌ها، سرگرمی‌های فضای باز، مناظر باشکوه و معماری تماشایی، این شهر را به یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های توریستی جهان تبدیل کرده است.

پیاده‌روی در شهر رنگارنگ مکزیک

پیاده روی در میگل دی آلنده از اولویت‌های بسیاری از گردشگران است، زیرا خانه‌های رنگارنگ و خیابان‌های باریک آن به قدری زیبا هستند که تمام روز را می‌توان در این شهر سپری کرد. در آغاز قرن بیستم، این شهر در خطر تبدیل شدن به شهر ارواح بود، اما امروزه توانسته است از بسیاری از شهرهای زیبای جهان پیشی گرفته و نام آن در فهرست برترین شهرهای توریستی جهان ثبت شود.

این شهر اکنون در میراث جهانی ثبت شده و مهم‌ترین جاذبه آن منطقه تاریخی است که ساختمان‌هایی از قرن ۱۷ و ۱۸ میلادی را می‌توان در آن مشاهده کرد. از آنجا که در تمام طول سال در میگل دی آلنده، جشن برپا می‌شود، گردشگران همواره با فستیوال‌ها و جشن‌های رنگارنگ مواجه می‌شوند و مردم شهر نیز استقبال خوبی از بازدیدکنندگان می‌کنند.

پیاده‌روی در شهر رنگارنگ مکزیک

کد خبر 572638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.