قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۱/ دناپلاس ارزان شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از کاهش یک میلیونی دناپلاس بوده و قیمت هایما اس ۷ توربو به ۹۱۱ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار خودرو در روز جاری تغییرات چندانی را تجربه نکرد و قیمت برخی از خودروها که در روزهای گذشته افزایش چند ملیونی داشت امروز تا حدودی اصلاح شده است.

به دنبال حذف بند واردات خودرو از بودجه ۱۴۰۱ و همچنین افزایش نرخ ارز روند قیمت خودروهای داخلی افزایشی شد. این در حالی است که در روزهای پیش ریاست جمهور هشت دستور ویژه خطاب به خودروسازان ابلاغ کرده و بر اساس آن خودروسازان موظف شدند تولید خود را حداقل ۵۰ درصد افزایش دهند. با این وجود و بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط خودروسازان تولید خودرو کاهش نیز یافته و کاهش تولید نیز بر افزایش قیمت‌ها دامن زده است.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از کاهش یک میلیونی دناپلاس است. قیمت این خودرو در بازار اکنون به ۴۲۱ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۲۲۸,۰۵۰,۰۰۰ تومان است. پس از دنا پلاس در بین خودروهای تولید ایران‌خودرو، راناپلاس نیز کاهش یک میلیونی داشته است. قیمت این خودرو اکنون به ۲۹۸ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۱۴,۷۸۴,۰۰۰ تومان است.

همچنین قیمت خودرو سمند ۲۸۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۰,۴۳۴,۰۰۰ تومان است اما سمند EF۷ دوگانه سوز افزایش قیمت دو میلیونی داشته و قیمت آن به ۳۶۴ میلیون تومان رسیده است.

در بین انواع پژوپارس نیز شاهد افزایش قیمت هستیم که بیشترین آن مربوط به پژو پارس XU۷P سفارشی ELX است. قیمت این خودرو با افزایش چهار میلیونی به ۳۴۰ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۲۰۸,۱۷۱,۰۰۰ تومان است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای (فرمان برقی) با یک میلیون کاهش ۳۸۶ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۱۵,۷۱۵,۰۰۰ تومان است. همچنین قیمت هایما اس ۵ توربو ۷۳۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۵۹۵ میلیون تومان و قیمت پژوپارس ۳۰۹ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۹,۹۰۶,۰۰۰ تومان است.

قیمت تیبا ۲ به ۲۰۹ میلیون تومان رسید

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت تیبا ۲ با دو میلیون تومان افزایش به ۲۰۹ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۱۲۵,۰۷۷,۰۰۰ تومان است. همچنین قیمت شاهین ۳۶۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۳,۷۹۳,۰۰۰ تومان، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱ نیز ۱۸۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۴۶,۹۰۱,۰۰۰ تومان است.

کد خبر 569467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.