اجرای حسام‌الدین سراج و سالار عقیلی در بوستان آب و آتش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) از امروز تا شنبه بیست‌وهفتم فروردین‌ماه در قالب ویژه‌برنامه «باغ رمضان» جنگ شادی را با حضور بزرگان موسیقی برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهر، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به مناسبت میلاد فرخنده امام حسن مجتبی (ع) در ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌های متنوعی در قالب ویژه برنامه «باغ رمضان» با شعار «لبخند دل‌ها» به مدت سه شب جشن و شادی از پنجشنبه _بیست‌وپنجم فروردین‌ماه _ تا شنبه _بیست‌وهفتم فروردین ۱۴۰۱_ از ساعت ۲۱ تا پاسی از شب، با هدف ایجاد نشاط و شادی در بین خانواده‌ها و همچنین با رویکرد گرامیداشت این ایام فرخنده با حضور بزرگان موسیقی سنتی کشور تدارک دیده است.

امروز _بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ محسن میرزاده به همراه گروه، جمعه _بیست‌وششم فروردین‌ماه_ کنسرت بزرگ سیدحسام‌الدین سراج و روز شنبه _بیست‌وهفتم فروردین‌ماه_ کنسرت بزرگ سالار عقیلی به همراه گروه کایر در بوستان آب و آتش برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این ویژه‌برنامه‌ها می‌توانند به نشانی بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان شهیدی، پارک آب و آتش در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد مراجعه کنند.

کد خبر 568425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.