حسام الدین سراج به اصفهان می‌آید

خبرگزاری ایمنا: حسام الدین سراج در غالب برنامه‌های هفته اصفهان پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه پیروزی اصفهان بر صحنه می‌رود.


به گزارش ایمنا، سراج را در این کنسرت گروه بیدل همراهی می‌کند و سرپرستی این گروه نیز با خود اوست.
حسام‌الدین سراج در سال ۱۳۳۷ در اصفهان زاده شد. وی فرزند سید محمدرضا سراج است و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس معماری از دانشگاه شهید بهشتی و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه هنر است.
وی، موسیقی را از سیزده سالگی با آموختن تنبک آغاز کرد. سپس سنتور را نزد استاد ساغری آموخته و برای تکمیل آن از اساتیدی چون فرامرز پایور، رضا شفیعیان و پشنگ کامکار بهره گرفت. همچنین در زمینه آواز از محضر مرحوم استاد محمود کریمی و استاد محمدرضا شجریان استفاده کرد. بزرگترین مشوق وی در تحصیل علم و هنر مرحوم پدرش بود. ایشان بر علوم قدیمه و ادبیات احاطه داشت و از صدای خوش آهنگی برخوردار بود و با اساتید ادب و هنر نظیر استاد جلال الدین همائی، استاد تاج اصفهانی، استاد حسن کسایی و ... حشر و نشر داشت، به همین جهت فضایی مستعد برای تربیت فرزندانش فراهم آورده بود. در چنین محیطی جوانه‌های عشق و علاقه به شعر و موسیقی در جان و دل وی شکوفا شد.
وی علاوه بر آواز، در برخی از آثارش آهنگ‌سازی را نیز به عهده داشته و با نواختن سنتور و سه‌تار نیز آشنایی دارد. همچنین در دانشکده هنرهای زیبا بحثی تحت عنوان شناخت هنر را تدریس می‌کند.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به هنرسرای خورشید واقع در خیابان کاوه، پل چمران، جنب شهرداری منطقه ۷ مراجعه نمایند.
کد خبر 98367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    با سلام فكر مي كنم كلمه ي غالب بايستي به قالب تغيير پيدا كند

    پاسخ سایت: 0