رفع چالش‌های شهری در سامانه «نظارت همگانی»

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: در راستای تقویت‌ بخش نظارت عمومی و رسیدگی سریع به گزارش‌های شهروندی سامانه ۱۳۷ در حوزه فضای سبز، با بهره‌گیری از برنامه نرم‌افزاری ویژه به نام «نظارت همگانی» و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، «اکبر امجدی» اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز یکی از نهادهایی است که به صورت مستقیم با شهروندان در تماس است و اقدامات و برنامه‌های این سازمان در منظر دید شهروندان قرار دارد و مسلماً در این شرایط ارزیابی کمی و کیفی این اقدامات نیز بر عهده شهروندان است.

وی ادامه داد: در سازمان سیما، منظر و فضای سبز نیز مانند هر نهاد دیگری امکان وجود مشکلات وجود دارد که رفع آن‌ها دغدغه این سازمان است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز تصریح کرد: سازمان با همکاری اداره کل بازرسی شهرداری تبریز و استفاده از ظرفیت سامانه ۱۳۷، سامانه «نظارت همگانی» را راه‌اندازی کرده است تا مشکلات شهروندان در اسرع وقت و توسط مسئولان رفع شود.

امجدی اضافه کرد: در مرحله اول، موارد اعلامی شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ با استفاده از نرم‌افزاری که قابل نصب در گوشی موبایل است، هم‌زمان و به طور مستقیم از سوی مدیرعامل و قائم‌مقام سازمان، معاون فضای سبز، مسئولان سیما، منظر و فضای سبز و ناظران عالی و مقیم مناطق ده‌گانه شهرداری و سایر مسئولان ذی‌ربط قابل مشاهده، بررسی، رفع و اعلام سریع نتیجه خواهد بود.

وی با اشاره به تکمیل سامانه «نظارت همگانی» تاکید کرد: در مرحله بعد که تا دو ماه آینده انجام خواهد شد، تمام گزارش‌های شهروندی در حوزه فضای سبز با راه‌اندازی و تکمیل سامانه جامع و بررسی روزانه وضعیت‌های شرکت‌های فضای سبز که با همکاری سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز در حال انجام است، به طور مستقیم و لحظه‌ای از سوی تمام عوامل دخیل و مسئول در امور اجرایی حوزه فضای سبز قابل مشاهده، پیگیری و ثبت روزانه در عملکرد شرکت‌ها خواهد بود و این امکان نیز میسر خواهد شد تا ضمن تقویت نظارت بر عملکرد زیرمجموعه فضای سبز با هرگونه خطا و کم کاری در بخش‌های مختلف نیز برخورد خواهد شد.

کد خبر 567699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.