جذب مشارکت شهروندان تبریزی در زیباسازی شهر

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: بهره‌گیری از مشارکت شهروندان تبریزی در امور مربوط به فضای سبز و زیباسازی شهری در سرلوحه برنامه‌های این سازمان قرار دارد.

به گزارش ایمنا، اکبر امجدی با بیان اینکه شهروندان به عنوان ولی‌نعمتان این شهر باید در تمامی امور مشارکت کنند، گفت: هیچ برنامه‌ای بدون حضور و مشارکت شهروندان به ثمر نمی‌رسد؛ چرا که شهروندان با حضور در متن شهر به خوبی کم و کاستی‌ها و نقاط ضعف و قوت را تشخیص می‌دهند و به همین دلیل نظرات و پیشنهادات آنها صائب و قابل توجه است.

وی افزود: بر این اساس و در راستای تقویت بخش نظارت عمومی بر عملکرد حوزه‌های فضای سبز و زیباسازی شهری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز درصدد است با دعوت از صاحب‌نظران و شهروندان فهیم تبریز برای همکاری و ارائه نقطه نظرات، طرح‌ها و پیشنهادات خود، اجرای برنامه‌ها و تحقق اهداف خود را که همانا توسعه کمی و کیفی فضاهای سبز و بهبود وضعیت زیباسازی شهری است، تسریع ببخشد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز در این زمینه از تمامی دانشگاهیان، صاحب‌نظران، شهروندان و علاقمندان به فضای سبز و زیباسازی شهری درخواست کرد: با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود، مسئولین فضای سبز و زیباسازی را برای رسیدن به شهری سرسبز و زیبا یاری کنند.

کد خبر 544262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.